Dolços del passat...

Dolços del passat, banyats en personatges de la infància....


i el meu subconscient ha recordat durant aquesta setmana, que encara no ha acabat .... varies cosetes....


Us recordeu dels deliciosos "Palotes"....?
L'altre dia, menjant un xiclet, per un moment el seu sabor m'el va recordar.... Palotes....ummmm! M'encantaven... No sé si encara existeixen o si varen desaparèixer...però, jo els recordo perfectament!

Desprès en una publicitat que he vist per Internet, una sèrie de retallables...

Aiii!!!! Els retallables que em comprava la meva mare.... i que ... quan s'em trencava la "patilleta" de paper, perque retallava més del compte, i desprès no podia doblegar i enganxar-li a la nina de paper.... bufffff.... tot i sent petita treia el caràcter i agafava unes enrabiades terribles....


Segueixo amb la pluja de records.....que he relacionat la història amb les "Barriguitas".... Em sap greu pel públic masculí, perque cóm podeu veure, sembla ser que tot són coses de nenes, però és que abans, les coses eren molt diferents a les actuals....

Caram, quants records....

I per acabar-ho d'adobar, avui he mig vist un programa a TV3, on a un grapat de gent, li feien preguntes sobre la programació televisiva al llarg dels anys... La veritat és que "he flipat", perque la gent es traga tota la programació!!!! I és brutal, com s'ho saben tot... jo la veritat, m'haguèssin eliminat a la primera de canvi.

En una de les imatges del passat, han tret a l'Oliana Molls....!!!!!! Ohhhhh!!!!! Aqui hi ha pela nen!!!


I mentre buscava el video al Youtube de l'Oliana Molls, va, i em trobo un video del Planeta Imaginari....


Jo vull tornar a ser nenaaaaaaaaaaa!!!!

4 comentaris:

  1. I de uns rollos de pegadolça amb una pastilla de sidral al mig no t'enrecordes?

    ResponElimina
  2. Benvolguda Eli, et confirmo l'existència, encara, dels palotes! Hi ha llocs que en tenen, no han desaparegut pas, no! hehehee
    A mi, l'Oliana Molls em sona el nom... Al primer moment de veure el vídeo m'ha recordat aquella sèrie de les Maniquís, saps quina vull dir?

    De totes maneres, crec que no tornaria a ser nena! Ara estic de conya! Per què tornar enrere? Que recuperin les sèries, això sí, que seria divertit!!!

    ResponElimina
  3. A mi m'encantava el planeta imaginari, i ja no era tant nen (sobretot m'agradava l'actriu, tenia un no sé què ...)

    Si trobes la manera de tornar a ser nen avisa'm, de tant en tant hi voldria ser-ho, sinó més una estona.

    ResponElimina
  4. Mare meva l'Oliana Molls i la nau especial!!! quants records... M'encantaven els palotes, molt, i encara en venen, me germana me'n portava quan tenia un mal dia jeje, el que no sé és això de les nines! jo jugava a futbol, típic oi? jeje

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!