Dios apreta pero no ahoga!

Tothom parla de la crisi, i és que no m'extranya... Passem per una situació molt difícil, tots plegats!!!!

Gent a l'atur, buscant feina, amb una hipoteca que pagar (que el banc no perdona!!!) i un munt de despeses que s'acumulen i cada cop fan més gran aquesta llista. No és el meu cas, espero que no ho sigui, però és un tema que no em miro des de lluny i que començo a mirar-m'ho des de molt més aprop.

A tots ens afecta la situació, en major o menor grau.

I quan dic a tots, dic a tots... perquè és cert, que t'has de restrenyer el cinturó, per preveure una mica la situació... S'ha d'intentar ser una mica formigueta... i previsor... Tot i així, a casa meva, la situació varia per moments.... El meu company té èpoques en que li sobresurt la feina, i èpoques com les últimes, que la cosa es complica, aquestes males èpoques ja comencen a ser massa seguides...

Ser autonom comporta tenir unes despeses cada mes, que no te les treu ningú, i les has de pagar, t'hagi entrat diners o no...

Llavors, és viu una situació complicada en busca de feina i en busca de clients... Dóna molts pressupostos i pocs es porten a terme.

Ens comencem a desesperar per moments... És molt complicat voler treballar i no tenir feina!!!!

Certes professions, veuen minvar els seus clients...I les empreses, comencen a obrir expedients de regulació per despatxar als seus treballadors, perquè no poden assumir tal despesa.
La gent es gasta els diners, en coses de primera necessitat... i és difícil moure fils per tirar endavant els pressupostos que es fan.

S'intenta "arreglar" el preu.. però tot i així, la cosa esta fomuda....

Per això, em permeto, des d'aqui, (tot i que no m'agrada fer publicitat...però donades les circumstancies, la faré!) em permeto oferir els serveis del meu company.

És ebanista/fuster i decorador. S'ha dedicat a aquesta professió durant tota la vida, i per tant, té una gran experiència en aquest sector.

Treballa tant per particulars (portes, armaris...) com pel món comercial (interiorisme de comerços), sector bancari, reformes oficines, escoles.. i en definitiva, el que calgui.

Treballa tot tipus de materials: estrusionats, barnissats, lacats, làmines de plàstic, melaminats... i un llarg ètc.
I el més important, és que no té cap inconvenient en desplaçar-se a qualsevol indret de Catalunya per realitzar un pressupost i bé, que resta a la vostra disposició pel que calgui.
Confio en què la situació millori per tothom... i confio en què una porta com el meu blog pugui obrir alguna possibilitat laboral... Ja sabem tots que no és fàcil i vivim tots, moments de crisis força complicats.
D'alguna manera, segur que em podreu entendre, i be... espero que si algú necessita o sap d'algú que necessiti unes feines de fuster, una reforma... i bé, a vegades, el que funciona més és el boca a boca.. per això espero que us recordeu de mi!!!

Moltes gràcies a tots per passar cada dia per aquesta "casa virtual"... i per donar el vostre suport, en moments bons i en moments dolents!!!!
****************************
Interessats, podeu adreçar-vos al meu correu electrònic: eli_h_v@hotmail.com o directament a:




Ebanisteria Godoy
c/ Alarcón, 31
08035 Barcelona
Tel. 93 4206084

17 comentaris:

  1. Hola Eli,

    Si que és moment de mirar-s'ho tot, de tenir més cura dels diners.
    I entenc com es sent el teu company. Un amic meu també és fuster i també veu mimvades les comandes. Tot i així també és cert que li han tornat a arribar feines que no tenia. La gent, abans de comprar i llençar arrecla el què té...

    Espero que li vagi bé!!

    Una abraçada,

    ResponElimina
  2. Molt bona iniciativa i mes ara que amb la crisi surten un mun de sense papers ( de Autonoms) que s'ofereixen a faroles i similars, i a vegades no saben fer la O amb un canuto.

    ResponElimina
  3. Uatla, Eli, mai havia vist un post com el teu :P

    Espero que tingueu sort i us truqui gent per fer alguna feineta.

    Jo sóc de les poques que amb la crisi té més feina. Bé, suposo que tot el personal funcionari de l'Estat estem igual. No es contracta gent, i tota la feina ens la carreguem els que ja hi estem a dins. I sí, no vegis tu com es nota!

    Un petonet i sort,

    aigua_clara_

    ResponElimina
  4. No saps com us entenc Eli, també sóc autonoma i es pasa malament.
    Els pagaments, com tu dius, arriben igual cada mes pero nosaltres no podem fer cap tipus de previsió del que podem disposar (tampoc es fàcil estalviar) a part de que estem totalment desamparats per la llei en moltes coses.
    A mi m'agrada treballar pel meu conte, em dona llibertat i em sento bé però ultimament es realment preocupant.
    Trobo molt bé la promoció que des d'aquest blog estàs fent-li al teu company, jo també tinc un blog on exposo els meus treballs i a part de fer bons amics m'ha portat encàrrecs interesants i molt satisfactoris.
    Molta sort i molts ànims.

    ResponElimina
  5. Has tingut una bona iniciativa. Apuntat queda, això no té problema. Ànims i confieu que arribaran temps millors.
    PTONS.

    ResponElimina
  6. Nomes et dic que jo treballo per una promotora , creu que tenia quasi quaranta persones al meu carrec i ara nomes sis . Però tot te solucio i tard o d'hora tornarem a la normalitat.
    LA VIDA COM EN EL CINEMA , SON MOLTES LES COSES QUE ES SOLUCIONEN EN L'ULTIM MOMENT .
    anims , mes negre ho te l'Obama :)

    ResponElimina
  7. quina bona pensada has tingut! us desitge molta sort i molts clients i qui sap, si mai necessite un fuster o algú del meu voltant...

    ResponElimina
  8. Tu sempre penses en tot eh! La veritat, que el món està molt fatal...

    ResponElimina
  9. Collons, Eli, preciosa, ebenistes no n'hi ha gaires, avui, (el meu avi ho era)...No sé, vols dir que no hi haurà oficis que s'hauran de retrobar? Sort, preciosa.

    ResponElimina
  10. La veritat és que ara com ara no he de fer reformes a casa, però per descomptat que si sé d'algú que necessita un fuster no dubtaré ni un segon a donar el vostre nom. Molts ànims, nois! Segur que surt alguna cosa interessant! Petons.

    ResponElimina
  11. MOLTES GRÀCIES A TOTS PELS VOSTRES ÀNIMS I SUPORT!
    CONFIO EN QUÈ TOT SURTI MILLOR!!!!

    ResponElimina
  12. Un dessitg ...que acabi aviat la baixada i comenci aviat un camí ben planer i feliç per tots!!!!


    Si necessito un ebanista ja se on buscar-lo ;)

    ResponElimina
  13. Bé anirem passant veus i creuarem els dits a veure si surt feina. La veritat és que això de la crisi es una p... Per culpa de la mala gestió dels que tenen el poder crec que estem així.
    Tot i que a mi em va arribar la crisi amb la pujada de l'euribor...
    Esperem passar-ho el millor possible i per descomtat que si algún demana fuster, recomanarem al Sr. Godoy.
    Petons i mentre que duri la crisi, a teixir!

    ResponElimina
  14. Li has ensenyat les fotos de la meva finestra al teu xurri!!! Si em dius que hi pot trobar solució, parlaré amb el meu administrador!

    ResponElimina
  15. Ja ho veurem si "no ahoga" aquest Dios!!! M'encantaria qe el teu parell m'arreglés el pis, que per no tenir, no tinc mobles ni d'Ikea, però tal i com està la cosa... pinta malameeent. A veure si trobo feina aviat (que jo soc de les que treballava al sector automoció i hem anat tots a "tomar viento!") E n tot cas, el recomanaré, que sí que conec gent que fa pisets. Un petó guapa!

    ResponElimina
  16. Ai, de debó!!! No sabeu quant que n'estic d'agraïda per tots els vostres comentaris.
    Hi ha una dita que diu "que quien no llora no mama!" i em sento una mica ploranera amb aquesta situació.
    Em sap greu, i em sap greu, per la gent, que sé que esta pitjor que nosaltres!!!!
    A veure si trobem tots plegats una escletxa de llum i de treball!!!!!!
    Aprofito, per dir-li a la Siberiee, que també pensarè en tu, quan m'assabenti d'alguna oferta laboral.

    A TOTS MOLTES GRÀCIES, DE TOT COR!

    ResponElimina
  17. If it happened to you once or twice, the situation is crying out to
    you. If you are injured in the same area repetitively, the pain can be intense and pain management becomes difficult.

    Now a car fax won't tell you everything but it will tell you if the car has ever been in a reported accident or flood.


    Feel free to visit my homepage ... performance auto thule reese car top carrier reviews (http://www.teamarex.net/board/?document_srl=1269264)

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!