14 de Setembre de 2009

Com us vaig avançar, ahir va nèixer la meva neboda. MOLTES GRÀCIES PER LES VOSTRES FELICITACIONS!!! Estic molt contenta!!!


I és que així és la vida... uns van i altres venen...

Una de les meves pelis preferides Dirty Dancing
Potser perque en la meva juventut adolescent, m'hauria agradat ser la protagonista i enamorar-me bojament d'aquest "guaperes dels anys 80" Una bonica història d'amor, amb algunes pinzellades de fatalitats.... però en el fons, una història d'amor.
Una pel·lícula d'aquelles que li podria treure la veu, i fer els dialegs jo mateixa. I vols dir que n'hi havia per tant...? No, però a mi m'agradava. Jo també hagues caigut encantada en els braços del Patrick Swayze...

El que no esperava és que el càncer se l'emportes tan aviat... i és que 57 anys són molt pocs per deixar de viure. Però vaja, com sempre dic, això és llei de vida, ahir li va tocar a ell, i un altre dia li tocarà a algú altre. (Espero que encara no em toqui a mi...)
Sap greu!!!!

Així que ... allà on sigui (a l'univers amb la resta d'estrelles...), li faig un recordatori des d'aqui...

Hungry Eyes

12 comentaris:

  1. Jo no mes que enamorarme amb ballar una mica com ell a Dirt Dangin , ja hagues fes content.

    ResponElimina
  2. A mi també em fa molta llàstima la seva mort...

    RIP

    ResponElimina
  3. Felicitats tieta!!!!!
    Aiii si pobre, quina llàstima hosti... això del càncer és una loteria, però a fe de món que és més fàcil que et toqui això que no el cupón de los ciegos. Així és la vida!

    ResponElimina
  4. Un recordatori ben merescut...

    ResponElimina
  5. Bon homenatge... Sempre sap greu, però és així, que hi farem...

    ResponElimina
  6. Felicitats tieta i ell, que descansi en pau.
    Bon migdia!!

    ResponElimina
  7. Síps, jo tot just n'he afegit una foto al darrer article... QUIN GREU!!!! sniff... Dirty dancing era una de les meves preferidíssimes... ains...

    I de cançó, la que més m'agrada és cry to me.

    ResponElimina
  8. no vaig ser, en el seu moment, ni massa dirtydancinguero ni massa ghostero però al swayze li tenia simpatia.

    any de moltes pèrdues està sent!

    ResponElimina
  9. Si, és una llàstima, però és bonic recordar-lo així, ballant.

    Enhorabona Eli, m'alegre per tu!

    (Has deixat ja de fumar? Mira que d'ací poc ja no ens deixen ni respirar el mateix oxígen que "els altres") jajaj, i això que jo fume un cada... no sé, però m'entren ganes de fer-ho més a sovint al veure que està tan prohibit!

    ResponElimina
  10. Sap greu veure algú que encara manté el cap al seu lloc malgrat l'èxit se'n va per una malaltia que s'ho emporta tot i no perdona.

    ResponElimina
  11. avui he poenjat la teva porta oberta al blog d'USD.
    Gràcies

    ResponElimina
  12. També és una de les meves preferides...
    Serà un bon record!!!

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!