II TROBADA DE CLÀSSICS A CUBELLES

Fa uns dies varem rebre una trucada, convidant-nos a assistir a aquesta Trobada.
La nostre primera participació a una trobada de cotxes denominats "clàssics". 
Els cotxes considerats clàssics són aquells que ja tenen 25 anys o més...
Ens ha fet gràcia tenir el nostre Renault 10, entre tants cotxes de la mateixa quinta... o fins i tot més antics.

Mai hagués pensat en la quantitat d'aficionats que pots trobar en un aplec d'aquestes característiques... 
Cotxes molt ben conservats, gairebé implecables, , que et convidaven a fer un retorn al passat! Com si el pas dels anys, no els hagués afectat gaire....
Pels aficionats a aquest món, us convido a visitar una web força interessant.

Us asseguro que jo no he entés un cotxe com un hobby, per mi més aviat ha sigut sempre un mitjà de transport, però avui, he mirat amb curiositat i sorpresa... i he mirat amb altres ulls...


Espero que us agradi traslladar-vos per uns moments al món dels cotxes dels nostres pares, avis....tot fent un retorn al passat....

Us deixaré el resum, un cop hagi arreglat un petit problema....

6 comentaris:

  1. Conservo en perfecte estat el meu primer cotxe: un Seat 600 blanc de 1972.
    Em fa molta il.lusió i em porta molts records.

    Bona tarda Eli.

    ResponElimina
  2. Que xulos els cotxes, i que xulo el vostre. Fantàstic reportatge, Eli!

    Petons.

    ResponElimina
  3. Una enveja gaudir de un petit tresor sobre rodes!!

    ResponElimina
  4. La manca d'espai no em permet tenir-ne cap, però tinc debilitat per adquirir un 4L, tiempo al tiempo

    ResponElimina
  5. a vegades penso que si tingués paciència aguantaria el meu C3 anys i anys fins que fos una joieta de col·leccionista... però destrosso els cotxes, els cuido poc i no duren més de 10 anys...

    El vostre és preciós!!! MUUUAAAAA

    ResponElimina
  6. Realment és un retorn al passat. EL proper cop m'apunto a fer un tomb i veure-ho.

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!