Cargol treu banya.... cargol.....

Ai sí! No negaré que a vegades em fan pena... i no els puc veure cuinar... De petita jugava a "salvar-ne" alguns exemplars, i el meu germà i jo em feiem curses....
Després quan els veia fets al plat, primer m'aturava a pensar "quina culpa en tenien els pobres animals...", però, aquests intants eren breus, i s'oblidavan ràpidament quan menjava alguns cargolets més....


Ara, feia mooolt de temps que no en menjava... "cargolins" com els anomenem nosaltres, pel seu petit tamany...
 
O bullits amb herbes, o passats per la paella amb ceba i tomaquet, i algun que altre "bitxo" per donar-li un gustet picant....
Aquest cap de setmana, aprofitant una passejada que varen fer els meus pares per la muntanya, varen agafar-ne una bona cistella.... i....., doncs que no els vaig fer el lleig....
I ves, com em som els humans, que ens ho mengem tot, sense gaires escrúpols....

Us agraden els cargols? O sou d'aquells que diuen que els fàstic?

9 comentaris:

  1. M'encantes els caragols. A Lleida, d'aquests petits i blancs en diem caragolines. Ma mare les fa bullides amb fonoll, i acompanyades amb una picada de tomàquet, oli i all.

    ResponElimina
  2. Si m'agraden tot i que prefereixo els normals...per aquests es necessita massa paciència

    ResponElimina
  3. No, no, no...Gràcies! Millor els posem a fer carreres.

    ResponElimina
  4. A mi també m'encanten! el secret està en la salsa! mmmmm...
    Però jo també prefereixo els "normals", però tampoc els hi faria un lleig amb aquests!

    ResponElimina
  5. a casa són de Lleida i les caragolines ens les mengem les dones ;) que es feina de paciència, però que rebones! :)

    ResponElimina
  6. Mmmmmmmmmmm... m'encanten, en tots els formats. No fa gaire que vem fer una cargolada a casa, quan la mare fa cargols no hi falta ningú a la taula.

    ResponElimina
  7. muaaaaaaaaaaaaaaaaa que bons el caargolins, mes gustosos que els grans.

    ResponElimina
  8. Si posés en un llistat els meus menjars preferits, els cargols serien gairebé segur el primer!
    Ara, els petits em fan cosa...

    ResponElimina
  9. Me encantan , yo de pequeña jugaba a hacer carreras con ellos... alguno era más rápido que otro.
    saludos.

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!