Una positiva iniciativa!!!

Arribo tard!!!!!!!!

Volia participar-hi... hi hagues anat expressament amb molt de gust!!!!! Però he fet tard!! Però intentaré aplicar-ho cada dia...sempre ho dic, sempre intento treure un somriure, malgrat que a vegades, és difícil fer-ho quan ho veus tot fosc....Sembla que em recupero, sembla que torno a ser jo, i allò que em preocupava, torna a la meva normalitat... Així respiro millor, així sóc capaç de sentir-me alliberada i l'èxit d'allò que creia que seria un fracàs, m'ha injectat energia positiva.....

Torno a somriure, no pas davant una càmara, però sí des del meu interior, cap a l'exterior....

Espero que aquest "optimisme" es contagi per totarreu!!!



I jo us dic.... SOMRIEM SEMPRE!!!
No deixem mai de SOMRIURE!!!


Fer-ho ens aporta coses positives: ens allibera les tensions, ens relaxa... i moltes coses més!

4 comentaris:

  1. I tant que sí!!!! Avui mateix m'han preguntat:' I com n'estàs de feliç?' i ho he respost: 'molt!!! I és que quan fa sol i el dia és tan bonic, han d'anar molt malament les coses perquè no tingui ganes de somriure!!'.
    Bons somriures!

    ResponElimina
  2. Eli, espero que haya pasado el bache que insinúas. Sí, sonreír y respirar profundo son tan importantes como comer, sientan muy bien y no cuestan nada. Dicen que si miras hacia arriba y sonríes, todo parece más fácil. Vale la pena intentarlo! Gracias por tu optimismo!
    Besos sonrientes

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!