Quan les paraules no flueixen....

                            

es pot parlar amb imatges...?

6 comentaris:

  1. Hola bonica feia dies que no et tenian per aquí, benvinguda y un fort petó.

    ResponElimina
  2. Una imatge val més que mil paraules.....

    ResponElimina
  3. Queria insertar una foto para contestar... qué importa la manera si nos acabamos comunicando.
    Besos en silencio

    ResponElimina
  4. Merike! Quant de temps... doncs sí trobo que seria una bona manera de comunicar-nos, però potser la interpretació de cadascú, podria fer variar el significat del que jo vull transmetre...una mica complicat, jo crec! Gràcies per passar per casa!

    Si Pakiba, tinc una mica de crisi al blog, i no hi trec massa el cap.... A veure si acabo amb l'angles, i m'activo! Anglés d'idioma eh???jajaja que no conec cap anglés que vulgui matar!!! jajaja Gràcies per llegir-me ! Un petonàs!

    Garbi24: això diuen! I mil imatges podrien fer una paraula??? ;)

    Shubhaa: Yo desde aqui, i tu desde allí, fíjate si hay distancia y aún así.... que jamás dejemos de comunicarnos!!! Un besazo!

    ResponElimina
  5. Que boniques aquestes fotos :-)

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!