17 de Juliol de 2007


Sense dubte, avui ha estat un dia força diferent!
Hem celebrat l'Aniversari d'una amiga, que avui ha complit 40 anys!!!! I com que 40 anys, no es compleixen cada dia, hem volgut celebrar-ho d'una manera especial.
Un dia per nosaltres.
Un dia de relax a gaudir entre el grup d'amigues..... Oh! Quina meravella! Eh, noies????
Hem anat a un hotel de Barcelona, que no anomenaré, per allò de no fer publicitat....
I be, una sessió de Pilates, per relaxar i estirar muscles, un massatge, i unes estonetes d'spa... una dinar en un jardí, i be, com unes reinones! Que be, com el que som! Un grapat de reinones!
Gràcies noies, per la vostra companyia, puc dir, que ho he passat genial, i espero durant molts anys, poder gaudir d'aquests, i altres moments, al vostre costat!!!!!

Petonets, molts petons!

Ah!!!!
FELICITATS MARTA


PD: Tampoc m'oblido de les dues "reinetes" que manquen a la foto....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!