Café del Mar

Estava penjant música al meu blog.... i m'he recordat d'un viatge que vaig fer a principi d'aquest any. Varem anar a Eivissa.

Suposo, que m'esperava que fos diferent. Em va agradar, però no del tot. Tenia com a referència Menorca, i em vaig adonar que no era molt semblant.

Des d'uns anys cap aqui, m'he fet aficionat a Café del Mar, i el que sí que vaig voler fer al estar a Eivissa, va ser anar a veure el Café del Mar. No volia marxar sense haver-lo trepitjat. Em vaig portar una gran decepció, perque el lloc en qüestió estava d'obres i tancat. Buaaaa!!!!

Suposo que hauré de tornar per poder gaudir d'una posta de sol, amb aquesta música que sens dubte em desperta els sentits...

Mentrestant, però, contemplaré altres postes de sol, seguiré passejant per la platja, i això sí, seguiré escoltant Café del Mar. Al meu blog, et convido a que l'escoltis!!!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!