EM DECLARO I EM CONFESSO...... SABINERA!!!!!


Dissabte 06 d'octubre de 2007....... PALAU SANT JORDI

Vaig PLORAR, vaig RIURE, vaig CANTAR, vaig SALTAR, vaig BALLAR, vaig CRIDAR.... vaig SENTIR A FLOR DE PELL TOTES AQUELLES CANÇONS.... Vaig sentir PASSIÓ, FUROR, IL·LUSIÓ.... Vaig VIBRAR D'EMOCIÓ....... Vaig RECORDAR INSTANTS, Vaig ENAMORAR-ME, Vaig GAUDIR de cada una de les paraules, sons, instants que aquests dos GENIS POETES ens varen regalar........ Amb més de 30 cançons, i 3 hores de concert.... A menys de 10 metres de l'escenari... Més de 30 cançons molt ben parides!!!! "Y sin embargo", "Penelope", "Mediterraneo", "CONTIGO" (en català), "19 días y 500 noches", "Ruido", "Mas de 100 mentiras", "Cantares", "PARAULES D'AMOR", "Calle Melancolia", "Para la Libertad", "AQUELLAS PEQUEÑAS COSAS", "Señora", "¿Quien me ha robado el mes de Abril?, "Noche de boda", "Princesa", "Fa 20 anys que tinc 20 anys", "Aves de Paso", "Pastillas para no soñar", "No hago otra cosa que pensar en ti", "Hoy puede ser un gran día", "Tu nombre me sabe a yerba", "Mi primo el Nano", "Que se llama Soledad", "A la orilla de la chimenea", "Y nos dieron las diez", "Cançó de la matinada", i bufffff.... A quina d'elles la més maca!!!!!! Podria anomenar-les totes..... perque estan en el meu pensament...

Vaig sortir meravellada... pletòrica, eufòrica, impressionada, alegre.... i tots els adjectius que aqui podriem afegir!!!! Em declaro SABINERA!!!! Sabia que m'agradava... però en veure'l, en poder cantar les seves cançons... Te'n adones a vegades de les coses, quan te les fan SENTIR..... I LES APRENS A VALORAR!!!!! Vaig sentir cada una de les seves cançons i Em vaig EMOCIONARRRRRR!!!!!!!!!!!!!!! SABINA ETS ÚNIC!!!!

D'en Serrat que podria dir.... doncs que vaig tenir el plaer de veure'l en directe, i també gaudir alguns dels seus clàssics.... I que se'm va esborronar la pell, quan vaig sentir PARAULES D'AMOR.... i que no vaig poder evitar i reprimir alguna que altre llàgrima....d'emoció!!!!

I que fantàstic és poder gaudir de la música que et DESPERTA L'ÀNIMA!!!!!!!

Després d'aquest concert, sento que tinc l'ànima més desperta!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!