Una tarda de platja

Ahir va ser un d'aquells dies en que em venia de gust passejar per la platja.
Aprofitant que porto uns dies intentant fer un experiment amb el Photoshop i que no he aconseguit, vaig pensar que optaria per la via fàcil. Així que amb la càmara penjada al coll, vaig fer camí de la platja. Em venia de gust passejar i disfrutar de mi mateixa. És un plaer caminar per una platja gairebé deserta, i per la sorra neta, que generalment només ho esta després de l'estiu. Sempre trobes algun forani que passeja per la vora del mar, algun pescador intentant filar l'amb i algú passejant el seu gos, però tret d'això, poques persones més.
Per mi són moments per gaudir del so de les onades, per veure la posta de sol, i be, avui, per experimentar amb la càmara.
Així que ben aviat el resultat, i el perquè de tot plegat.
Mentrestant, haig de reconèixer que no existeix sensació més placentera i relaxant per mi, que aquesta. Llavors deixo anar les meves mans en un llapis, i un tros de paper.... i dibuixo, dibuixo les coses més estrambòtiques que em venen al cap. Podrien ser, dibuixos d'aquells que delaten el que el meu insconscient vol dir-me, o que sé jo.... la veritat es que moltes vegades ho he fet... i m'agrada fer-ho. Cadascú té la seva particular forma de relaxar-se, no?
Fins que l'aire fred va besar la meva cara i vaig considerar que aquells moments especials.... em portarien a arreplegar una bona galipandria, així que passeig amunt, passeig avall, i amb el carret preparat per revelar.... vaig apropar-me fins al meu preuat Renault 11, per acabar de rematar la tarda. Una cigarreta, mentres escoltava el Manolo Garcia... i "una tarde de sol".
PD: De tornada vaig veure que el meu experiment a la sorra, se l'havia emportat les onades, engollit pel mar, i llavors.... només em va quedar el pensar "Eli, somriu, és la segona millor cosa que pots fer amb la boca".... Res millor per acabar el dia!!!! UN GRAN SOMRIURE ENTRE ELS MEUS LLAVIS......

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!