2...2....2!!!


Estic contenta.
Estic contenta de fer tot allò que em proposo.
Em considero una persona constant, i ho demostro amb els meus propòsits.
Avui fa dos mesos que he deixat de fumar.
Suposo que essent aquest fet tant recent, encara sento ganes de comunicar-ho, perque en el fons, és una manera de "consolidar" l'esforç que suposa portar a cap el meu propòsit.
Igualment, haig de dir, que em pensava que em seria més difícil deixar-ho. La veritat, és que molts dies ni tant siquiera ho penso. Encara queda però el superar situacions i proves de foc, com la que s'apropa. La Festa de Sant Joan. Espero mantenir-me ferma i no recaure!
Mentrestant, celebro avui el meu segon mes sense fum.

I recordeu, com va dir en Johann Wolfgang von Goethe:

No n'hi ha prou de saber, cal també aplicar-ho;
no n'hi ha prou de voler, cal també fer-ho.

17 comentaris:

  1. Felicitats,

    Jo aviat en faré 2 anys. i no ho he celebrat mai... com més hi pensis pitjor, aquest és el meu parer, lo important és no pensar-hi...

    Per Sant Joan beu força aigua!!!


    Ànims!!

    ResponElimina
  2. Ja veuras com no et suposara cap problema la revetlla , pensa amb lo que han apujat el tabac, i tu pots jo ja porto 5 mesos vaig capa mig any.

    ResponElimina
  3. Felicitats!!!!!!!! Això s'ha de celebrar!!

    ResponElimina
  4. Hi haurà moments difícils però tú podràs amb ells !!!

    Jo vaig deixar-ho ja fa 5 anys , el 20 de maig de 2004 !! I fumant des dels 15 anys !!!

    Sobretot m'hi va ajudar molt el fet de veure molta i molta aigua , com et diu en Ramon, perquè et treurà l'ansietat, t'ajudarà a eliminar toxines i t'omplirà l'estomac ajudant a que controlis millor el pes !!!

    Enhorabona per la decisió !!! :)

    ResponElimina
  5. Molt bé!!!! Això ho hem de remullar!! I aquella orxata que tenim pendent?

    ResponElimina
  6. Veus com si es possible , va que ja quasi ho tens.....

    ResponElimina
  7. Jo encara no et felicitaré. Vas per bon camí, però com que ens en vas informant, esperaré a veure passar dates més compromeses i una mica més de temps a veure si mantens aquesta fermesa. Espero que ho aconsegueixis. Ànims.

    ResponElimina
  8. El més difícil ja ho has fet... cada cop costa menys. Jo sí que et felicito !

    ResponElimina
  9. Eli, ben aviat deixaràs de comptar i un dia pensaràs... quan de temps deu fer que ho vaig deixar?? Ànims, que ho estàs fent molt i molt bé. Ah, i feliç revetlla.

    ResponElimina
  10. Enhorabona Eli! ànim amb la teva lluita i avant, sempre és blo plantejar-se reptes personals i superant tot allò que et proposes!!

    Un somriure per a tu

    ResponElimina
  11. no tinguis por....
    sàps que et capaç..
    bona verbena!!
    petons d'anim

    ResponElimina
  12. Collons, quina enveja, ara mateix t'escric amb un cigarret cremant-se al cendrer... Enhorabona Eli, ets una heroïna! Per mi, és clar...

    ResponElimina
  13. A t@ts: Moltes gràcies per les vostres felicitacions i ànims! Jo continuo ferma amb la meva decissió i espero no defallir.
    Per cert, Fada, és cert que tenim una orxata pendent, ara que entrem al juliol us faig un miliu i quedem!
    Bona setmana a tothom!

    Petonets

    ResponElimina
  14. Enhorabona, guapíssima! :D A mi se'm fa molt costa amunt, prò des de fa un parell de dies que tinc clar que ho vull deixar. De moment, he començat reduint perquè no crec que ho pugui deixar de cop. Molts dels cigarrets que fumo actualment són perquè veure algú que fuma de la gent amb qui sóc me'n desperta les ganes. Ara duc el paquet a sobre (de fet, ara fumo de liar, que és «menys fàcil» i «més fort») i quan veig que algú fuma i que jo me n'encendria un, em pregunto «Núr, de debò et ve de gust??» i ja m'he dit un bon grapat de vegades que no! :)

    No és el mateix, prò és la meva manera de fer-ho! Espero aconseguir deixar-ho totalment algun dia! Ànims per la revetlla, preciosa!

    ResponElimina
  15. enhorabona!! i a seguir endavant!!! això ho tens fet!

    ResponElimina
  16. Enhorabona!!!!!!!!!!

    Sigue sigue, no pares sigue sigue!!!

    ResponElimina
  17. Espero que aconsegueixis deixar de fumar per a sempre!

    Igual que menjar sa, deixar de fumar és molt important per millorar la teva salut i la dels qui t'envolten.

    Petonets

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!