PRIMÍCIA ENFELTRADA!

Doncs sí, ja haureu pogut comprovar que hi ha una finestreta aqui d'alt amb una mena de catàleg que he elaborat per a que pogueu fer els vostres encàrrecs. Floretes i aspes, entre altres, batejades amb la meva "especial originalitat"... ja,ja,ja Faig broma!
Alguns ja m'heu preguntat cóm fer un encàrrec, i d'altres m'heu animat a començar una història d'aquest tipus.
Espero complaure-us a tothom i aprofito per dir-vos que cada peça és única, ja sabem que les repeticions mai surten iguals, però intentaré fer les coses de la millor manera que sé.

Així doncs, inauguro aquesta secció de feltre. De mica en mica, aniré ampliant models.... Tinc pensat fer punts de llibre diferents, i alguna que altre coseta especial per Sant Jordi, que ja us mostraré en el seu moment. Si us plau, si heu pensat en adquirir alguna coseta, penseu en el plaç d'entrega especificat.
I si algú vol fer-me alguna consulta, resto a la vostre disposició.

Gràcies a tots pels vostres ànims!!!!

5 comentaris:

  1. quines cosetes més xules!! hola eli! he tornat, i ho he fet per quedar-me!! ha estat una pausa de moltes coses, però estic encantada de tornar a estar entre vosaltres i veure que seguiu fent tantes cosetes!!!

    ResponElimina
  2. Que tinguis molta sort en aquest nou projecte!!
    =)

    ResponElimina
  3. Ei!!! Je, je, je jo vul ninos!!!! molt guai. M'ha fet gràcia veure la Eliagenda. De fet dissabte vaig estar pensant que fer amb l'agenda que ens van regalar i com que no te funda li viag dir al dani que faria una i ara veig les teves...
    Ja et veig dissenyant la bosseta per fer l'enviament, les teves targes...
    Ara ja se que si no em surt bé la funda de l'agenda. Et puc demanar una.
    Internet serà la meva perdició.
    Petons

    ResponElimina
  4. "Remenant" pel teu bloc, ja vaig veure que saps fer coses maquíssimes!!!
    M'alegra que hagis decidit compartir aquests bonics treballs, ho tindré en compte.
    Sort!!!
    :)))

    ResponElimina
  5. aixo s'en diu esser manetes..
    jo soc una potes per aquestes coses..
    petons i sort guapa!

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!