Autostop...

Imatge de : http://seddecamino.blogspot.com
 
 
Avui, en sortir de la feina, he pogut veure una acció que feia molt i molt de temps que no veia... 
 
Davant d'una de les principals sortides de Barcelona, he vist un noi amb un cartellet, més aviat amb poca esma, en un lloc molt transitat. De lluny, m'he l'he mirat sense cap interès, però a mesura que m'anava apropant, l'he vist més clarament. 
Un noi, d'uns 35 anys aprox. amb un cartellet a la ma, on es llegia : VALENCIA... fent.. AUTOSTOP!!!!...
 
La veritat és que m'ha fet enrecordar quan era "més" joveneta. Els caps de setmana, sortiem per la nit, i a vegades ens trobavem amb el problema de no tenir qui ens acompanyés a casa. Al final acabavem optant per un taxi, però, el que ens cobraven en aquell moment era molt, i a vegades "amb la típica inconsciència de l'adolescencia"... ens passava pel cap la possibilitat de fer autostop. Una pràctica que mai vàrem portar a terme, i és que, jo crec que se'n va fer molt mala publicitat en el seu moment. 
 
Recordo perfectament els missatges dels pares dient-me que mai se'm passes pel cap fer Autostop, perquè podien passar mil coses, i el mon estava ple de violadors. 
Per contra, recordo perfectament al meu pare aturar-se i agafar més d'una vegada algun "autostopista", sempre justificant que eren gent jove i que no podia passar res de dolent.
Crec que aquesta pràctica no ha estat mai gaire ben vista.. suposo perquè vivim en un món on tothom va la seva...i perquè hi ha molts crims, i molts delinqüents que el que fan és embrutar la bona fe de les persones. És una llàstima, la veritat...
Avui, m'han vingut ganes de preguntar-li quanta estona portava allà de peu? I que si no aconseguia que ningú el portes, que faria? 
També m'han vingut ganes d'esperar-me una estoneta i veure la reacció de la gent, però jo com tothom, he seguit el meu camí, quedant-me amb la curiositat de saber què i cóm... i sobretot quan....
 
Què haurà passat? Cóm haurà marxat? 
Quan??? Ha passat molta estona?
 
Heu pujat alguna vegada algun "autostopista"?
 

8 comentaris:

  1. Esmentar fer autostop, en el seu moment, era com dir que pensaves passar pel davant de l'home del Sac. Ara seria com dir que vols anar a fer un cafè amb Mourinho.

    Mai n'he fet. I només un cop varem pujar unes noies que anaven a una carpa de Calella de Palafrugell (Arena, crec que s'anomenava) a la que nosaltres també anavem.

    ResponElimina
  2. Jo si n'he fet i també he pujat gent....sempre he cregut que qui en fa no te res a amagar.....El noi segur que està camí de València, sempre ho aconsegeixen

    ResponElimina
  3. Doncs no n'he fet mai i tampoc he agafat a ningú... per la por suposo... maleïda por que sempre ens acompanya... por a que sigui un assassí en sèrie... por a ves a saber què... però no ho he fet mai... això si, curiositat com tu molta!!!! I espero que aquesta gent pugui arribar allà on vol amb gent no tan poruga com jo!

    ResponElimina
  4. Mai he pujat a ningú però és cert que d'adolescent n'havia fet d'autoestop i m'havien pujat. Ara no se m'ocurriria mai!

    ResponElimina
  5. No ho he fet mai, però no descarto la possibilitat defer algun viatget amb aquest sistema

    salut i peles

    ResponElimina
  6. Bufff... doncs jo no n'he fet mai, ni tampoc he pujat a ningú. Simplement perquè em fa por.

    ResponElimina
  7. Jo dec ser un dinosaure. A la meva època era habitual fer-ne i pujar gent. Clar que vivia en un poblet, envoltat d'altres poblets i tots en teníem vistos.

    ResponElimina
  8. ¿Será otra señal de que nos hacemos mayores, cuando ni hacemos autostop ni recogemos a nadie? Yo me recorrí La Gomera entera en autostop, pero hace tanto tiempo, jajaja
    Besos

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!