L'efecte cap de setmana!

Ja ho diuen els nois de Movistar ... El que jo no sabia és que hi havia fins i tot un estudis de la Universitat de Rochester, que diuen que:

"los trabajadores, desde empleados de la construcción hasta médicos y abogados, se sienten de mejor humor, tienen más vitalidad y padecen menos dolores desde la noche del viernes hasta el domingo por la tarde. “Todos los trabajadores, incluso aquellos con un alto estatus profesional, son realmente más felices durante el fin de semana”, afirma Richard Ryan, psicólogo y responsable del estudio, que involucró a 74 adultos con edades comprendidas entre 18 y 62 años.

Tras realizar un seguimiento diario del estado mental y físico y las actividades de los sujetos durante tres semanas, Ryan comprobó que tanto hombres como mujeres se sentían mejor durante los fines de semana, independientemente de su sueldo, su sector profesional, su estado civil o su edad. “Nuestros hallazgos subrayan lo importante que es el tiempo libre para el bienestar individual”, concluye en un artículo que publica la revista Journal of Social and Clinical Psychology en su edición de enero. El estudio también sugiere que en los días no laborables aumenta la sensación de libertad y cercanía a otras personas, y se reducen los síntomas del estrés, como los dolores de cabeza o de estómago"
 
 
Vols dir, però,  que cal fer un estudi per saber que demà quan surti per la porta, em sentiré molt millor??? :-D

Aprofiteu el vostre temps.... És tant preuat, que no es pot desperdiciar!!!!

Jo ho faré!!!

 
 
BON CAP DE SETMANA....
 
 
 
(Malgrat que els caps de setmana ja no són com quan era joveneta, ja no són com els caps de setmana de marxeta, com els dels Pets)



8 comentaris:

  1. Que vols que et digui... aquest estudi és una mica ehem... hahahaha!!

    Que tinguis un molt bon cap de setmana!!

    ResponElimina
  2. Tens raó, no calen estudis per fer veritat la frase bíblica: "per fi és divendres!". Bon cap de setmana :)

    ResponElimina
  3. Tens tota la raó... no calen estudis!!!! Malgrat ens encanti la nostra feina... el dissabte és un dia especial, i més per als que estem fora de casa (de la nostra ciutat) durant la setmana... El cap de setmana és de família, d'amics, de relax... de casa!!! M'encanten!! Bon divendres!!

    ResponElimina
  4. Aquests estudis, vinguin de la Universitat de Rochester o de la Universidad Pontificial de Pernambuco (potser existeix i tot) només tenen com a objectiu sortir als segons "de rellenu" dels telenotícies d'arreu del món.

    Jo ja em socialitzo, i canto pel carrer el Don't worry be happy, i cedeixo el pas als veins malcarats, i pago el cafè de l'esmorzar als compis de la feina ... des del divendres al matí. Anticipat que he nascut! :)

    Bon cap de setmanaaaaaaaaaaaa!!!

    ResponElimina
  5. Com diuen alguns: els caps de setmana són "mano de santo"!!!

    Bon cap de setmana! :)

    ResponElimina
  6. demà penso comprovar si realment es cert.....faré un estudi de viabilitat per reforçar la tant difícil tessis

    ResponElimina
  7. Quan vaig veure l'anunci vaig pensar que era conya això que una universitat fes un estudi sobre l'efecte cap de setmana. I si els resultats haguessin estat al contrari...ostres hauria estat revolucionari. Au, tots a treballar per ser més feliços. Bé, ara que ho diuen els estudis científics que és més divertit divertir-se que treballar (ja veus tu) doncs això a disfrutar el weekend!!!!!

    Bon cap de setmana.

    ResponElimina
  8. Han inventat la pólvora :-) Em penso que em faré científic.

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!