L'enigma d'avui...

Que fan 5 dones diferents, assegudes en seients diferents, deixant-se portar per les sensacions que es desperten en mig de la foscor, a les 4h de la tarda?

Allò que es pot fer quan gaudeixes de les tardes lliures... anar al cinema per exemple?


I avui li ha tocat el torn a aquesta mitja comèdia drama, amb un fil que et fa pensar en el "valor" de les coses,o més aviat en el valor que cadascú de nosaltres, li dóna a les coses,  i aquelles mitges veritats, o "allò" que la gent  no acaba mai de dir a les seves "amistats". 

Certes veritats que més val que es quedin dins del calaixet de la tauleta de nit...o corres el risc d'emportar-te una reacció "esperadament exagerada" i pagar un preu bastant car... Hi hauria forces coses a dir al respecte, i totes les opcions ben vàlides, perquè cadascú te les seves raons per fer o no fer les coses...

Tot i que, malgrat els malgrats, al final, tot torna al seu lloc....O almenys, així passa, en aquesta peli.... que sense ser res de l'altre món, diria que m'ha agradat força....

I la propera que esta pendent, i que vull anar a veure és "El fin es mi principio"... algú l'ha vist? I que tal???

4 comentaris:

  1. no la conec...però celebro que hagi sigut de profit.

    ResponElimina
  2. Ara per ara tenim l'elecció de pelis molt condicionada per les vacances del nen. La darrera, fa no res, va ser el final de la nissaga d'en Harry Potter.

    Et diria que es fa de força bon veure sempre i quan, està clar, hagis vist la resta de les aventures d'aquest nen que ja no és tan nen.

    ResponElimina
  3. Jo ahir gairebé la miro... Pero vam triar Salvando distancias de la Paltrow. Del G. Canet, vam veure la última noche i no esta mal... Avui la mirem

    ResponElimina
  4. Hola Elisabet!
    He caigut quasi per casualitat el teu blog, i m'ha encantat, les cites, les reflexions, i sobretot no perdre el somriure mai!
    Enhorabona pel blog, és genial
    T'aniré seguint
    Emma.

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!