PER PENSAR-HI... (avui i cada dia!)

Un dia vaig comprendre que el silenci val mes que mil paraules!:

Un periodista li va fer una entrevista a un savi, en entrar a l'habitació li preguntà: que és el que més el sorprèn de la humanitat?, al que el savi va respondre: que s'avorreixen de ser nens i vulguin créixer ràpid, per després desitjar ser nens una altra vegada. Que malgastin la salut per fer diners i després perdin els diners per recuperar la salut. Que anhelen el futur i oblidin el present, i així no visquin ni el present ni el futur. Que visquin com si mai haguessin de morir i morin com si mai haguessin viscut.......

Vaig quedar en silenci una estona i li vaig dir: Quines són les lliçons de vida que vols que els teus fills aprenguin? I amb un somriure va respondre: ... que aprenguin que no poden fer que ningú els estimi sinó deixar-se estimar, que el més valuós a la vida no és el que tenim sinó a qui tenim, que una persona rica no és qui té més sinó qui necessita menys i que els diners poden comprar-ho tot menys la felicitat, QUE EL FÍSIC ATREU PERÒ LA PERSONALITAT ENAMORA.

Que qui NO VALORA el que té, algun dia es lamentarà per haver-ho perdut.

Si vols ser feliç, fes feliç a algú, si vols rebre, dóna un mica de tu, envolta't de bones persones i sigues una d'elles.

Recorda, de vegades a qui menys esperes és qui et farà viure les millors experiències! Mai arruïnis el teu present per un passat que no té futur. Una persona forta sap com mantenir en ordre la seva vida.
Amb llàgrimes als ulls, se les arregla per dir amb un somriure, "estic bé".

4 comentaris:

  1. Es te que pensar cada dia en tot el que dius i cuantes vegades no habré dit
    "Estic bé" amb un sonmriure.!!

    ResponElimina
  2. I tot això es basa només en el sentit comú. On l'hem perdut? Quan? Aquest post és d'aquells per emmmarcar.

    ResponElimina
  3. Gracias Eli, si en el fondo todo es muy simple, pero nos encanta complicarlo!!
    Abrazos sencillos pero intensos

    ResponElimina
  4. Mira que ens compliquem la vida, macagundeu! ;-)

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!