Donant vida a ... 37 anys!



Avui, compleixo 37 anys. És número important, sobretot perquè m'apropo més als 40 que no pas als 30, i sembla que els 40, podria ser la meitat de la vida.
Avui fa 37 anys, que vaig sortir a veure la llum, però ho vaig voler fer de manera diferent a la resta... Avui fa 37 anys que vaig nèixer, i ho vaig fer de peus....

Avui miro enrera, i com sempre faig balanç. Balanç de tots els anys viscuts, de les coses bones que he fet, i de les no tant bones, dels arrepentiments del que podria haver fet i no vaig fer, i de les glories i orgulls per allò que vaig fer i va sortir be.
Però no vull només avui, fer balanç, vull fer-lo cada dia que obro els ulls i veig la llum. Cada dia hauríem de viure'l com si fos l'últim... i no oblidar-nos però, que ...


HI HA TANTES COSES A FER...





PD: Per cert.. no m'oblido! Felicitats Gatot!!! ;) Vaig nèixer el mateix dia que ell, d'un any diferent, però!!!

14 comentaris:

  1. Moltíssimes felicitats, Eli!

    Mentre continuin els somriures no cal patir per l'edat!

    ResponElimina
  2. jo tampoc me n'oblido, Eli!

    moltes felicitats!

    ResponElimina
  3. Per molts i molts anys, Eli!!!!

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies a tots i totes!!!! Espero complir-n'he molts més, i venir a aquest espai a compartir-ho amb vosaltres!!!!!

    ;)

    ResponElimina
  5. Espero que hagis passat un bon cumple Eli! Per molts d'anys wapa!! i a viure cada instant...

    ResponElimina
  6. Per molts anys bonica!!!

    ResponElimina
  7. AMB RETARD,FELIÇITATS¡¡¡¡I TENS RAO,VAL MES MIRAR SEMPRE CARA AL FUTUR,EL PASSAT JO NO ES RES MES QUE CENDRA.

    ResponElimina
  8. Pere molts anys Eli !!

    ResponElimina
  9. Felicidades guapa, aunque sea con algo de retraso! Que disfrutes cada día de este nuevo año, y tranquila, que los 40 son estupendos!
    Besos con tarta y velas

    ResponElimina
  10. Uoooo! Que tard! ^^!

    Moooooltes, moltes felicitats! :-D

    ResponElimina
  11. Felicitats per aquests 37 anys i una setmana :-)

    ResponElimina
  12. Moltisimas felicitats,guapa,encara que sigui amb una mica de retard.

    ResponElimina
  13. Les persones amb tanta capacitat de somiar, no fan anys la seva edat queda fixada en els pensaments, els fets, les il.lusions... Sempre tindrás 32!!

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!