Desprès de la tempesta... arriba la calma!

Aquest cap de setmana, voliem apropar-nos a la platja...
La veritat és que ja hem inaugurat la temporada, aquests banyets de dissabte a partir de les 19h, quan tothom comença a marxar, quan la platja es comença a buidar... quan el sol ja no crema... i la sorra es queda freda... i quan l'aigua esta ben fresqueta...ummmmm!

M'encanta el mar!

Doncs això, que voliem fer una remullada al vespre....

però no va haver sort....

Es va començar a posar el cel gris, fosc i desprès negre....


I al final... un bon xafac!!!!!



LLAMPS I TRONS...


Tot té però la seva part positiva, i és que:


M'ENCANTA VEURE LA PLUJA DES DE LA FINESTRA!


Al cap d'una estona, però, el cel es va començar a aclarar....


I es que sempre diuen que:

Desprès de la tempesta, arriba la calma!

Serà cert?

7 comentaris:

  1. Si que es cert encara que despres de la calma pot tornar arrivar la tempesta.

    ResponElimina
  2. Bé, momentàniament, sí, després arriba la calma, fins una nova tempesta...que a mi, com a tu, m'agraden molt!!!!

    ResponElimina
  3. A mi també m'encanten. Dona la sensació de que la natura es desferma i et fa recordar lo petits que som.

    ResponElimina
  4. a mi també m'agraden molt.
    els llamps i els trons......

    gracies per la teva visita.

    ResponElimina
  5. Va ser maco veure-ho des del menjador de casa, mentre cosia tranquil·lament! Per sort no sóc gaire d'anar a la platja i la pluja no em va aixafar cap pla :)

    ResponElimina
  6. A mi també m'agraden les tempestes d'estiu i la fresqueta que deixen al seu pas. Però encara em va agradar més que no plogués divendres i que poguéssim gaudir d'un parell d'hores de conversa i d'orxata. Ho havia d'haver dit al post anterior, però he fet tard! I jo que em pensava que a l'estiu tindria més temps per al bloc... I resulta que en tinc menys que mai!! Molts petonets :))

    ResponElimina
  7. m´encnaten les tempestes pq dde la tempesta, arriba la calma! que és tan màgica...

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!