A la luna, a Ti, Mi Cielo y a mis queridas estrellas

Fruit de la casualitat, un dia va caure en les meves mans, un text d'aquest llibre....
Em va encantar....
Per una romàntica com jo, és fàcil que aquestes paraules tant ben escrites, em puguin captivar...
I vaig penjar algun text d'en Miquel Beltrán i Carreté al meu blog... Un dia, de sorpresa, em vaig trobar un comentari seu al meu blog.... Upsssss.. comorrrrrrr???? En primer moment, vaig pensar que potser pel fet que jo haguès penjat un fragment del seu llibre, s'haguès pogut molestar, però va ser més aviat tot el contrari....
Des de llavors, estic subscrita a les entrades del seu blog.... i es que té una manera molt particular d'escriure, i a mi m'encanta. Us recomano que li feu una ullada!!!!
Avui, vull penjar aqui, un video que ha fet... i m'agradaria compartir-lo amb tots vosaltres...
Aprofito amés per:
Miquel, Felicitats, ets un geni!!!!


6 comentaris:

  1. Catxis no he pogut veure el video despres torno.

    ResponElimina
  2. Ostres això sona genial...

    ResponElimina
  3. Ara he pogut veure el video, molt maco en totsels sentits.

    ResponElimina
  4. Si ho recomanes farem una ulladeta.
    Salutacions guapíssima!!!

    ResponElimina
  5. La vida no deixa mai de sorprendre i el destí t'acarona a cops, no masses, amb flaires nous que et vitaminen les esperances... Sí, vàrem contactar amb l'Eli per pura casualitat... I vaig tenir sort... Llegir el que escriu resulta sempre un plaer, és com llegir un somriure a la vida, un cant a la sencillesa de les coses,... I és per això que, des d'aquí, benvolguda Eli, et dono les gràcies: per aparèixer, per ser com ets i, sobretot, per mostrar-te d'una forma tan bonica i gratificant.

    Una abraçada

    Miquel

    ResponElimina
  6. Merci per la recomanació, me'n vaig de visita...Ara, a mi també m'agrada el que tu escrius, preciosa!

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!