A gust...


Estic a punt.... de sortir a l'exterior...

La mare ja esta ingressada... m'he començat a bellugar força... I sento uns senyors que diuen que vinc de peus... Ai, ves, si sóc tossuda... que voleu fer-m'hi!

Però s'esta tan a gust aqui dins...
Durant 9 mesos, he estat aqui, i no he necessitat res de res. Em fa una mica de mandra haver de sortir a l'exterior, però per altra costat, em ve de gust. Tinc curiositat per saber que em trobarè...

Quin món hi ha aqui fora?

Crec que no vull sortir encara....

Demà serà un altre dia!

14 comentaris:

  1. :)
    a dins... s'hi està calentó!!!
    :)

    bona tarda, bonica!

    ResponElimina
  2. Una nineta a punt d'arribar? Quina bona notícia! segur que li agradarà haver sortit. I és que dins s'hi està calentó però no passa gran cosa, a la llarga crec que seria avorrit.

    Espero que tot vaig molt bé. És la teva neboda? ja ens informaràs.

    ResponElimina
  3. SIiiiiii dema el gran dia ho tinc amb compte.

    ResponElimina
  4. Estem tant malament aqui a fora que no en volem marxar mai , es la vida . Que surti que surti a disfrutar de la millor cosa que hi ha i sentir els primers petons i abraçades .
    Crec que val molt la pena
    I sort i que tot vagi bé

    ResponElimina
  5. ohhh no ho sabia jo això! no tardis en sortir eh nineta que els pares segur estan bojos per tractar-te d'allò més bé...

    ResponElimina
  6. Gatot, calentonet, calentonet... A vegades ho he pensat, m'agradaria tenir consciencia quan som tant petitets, i saber que es sent a dins del ventre de la mare... Que acabis de passar bon dia! Petonets

    Carme, m'he alegrat de sortir! A vegades penso però que em podria haver quedat allà dins... però es clar, aquestes coses no poden ser... A la vida,hi ha dies de tot, oi? Es que demà, compleixo anys....;-D

    Striper, si a tu no se t'escapa ni una!!! Ja ho sé, ja... Gràcies guapu! Petons

    Garbi, tal dia com demà, vaig decidir que havia de sortir a veure que tenia prepara't per mi aquest mon...Fins ara, crec que no em puc queixar. Com li deia a la Carme, hi ha hagut moments de tot, però així és la vida oi....

    Cesc, ja,ja,ja Aquesta metáfora, crec que ha creat confussió!!! Demà, demà serà un altre dia! Petons

    ResponElimina
  7. Però fora també hi ha coses interessants per fer, i durant un temps viuràs com una reina i tothom et farà cas. Després... ja veurem.

    ResponElimina
  8. Doncs, Felices Vigilies!!!! (com diem per aquí). Jo també en sé d'un que venia de peus... i és que sí que en sou de tossuts i obstinats!! Sempre a la 'vostra' des del primer moment :)

    ResponElimina
  9. Quina bona noticia! Un fill és el regal més preciat

    ResponElimina
  10. Xexu, ja,ja,ja m'ha fet gràcia això que dius que durant un temps viuré com una reina i despres... ja veurem!!! ja,ja,ja :-D

    Thera, la meva mare, sempre m'ho diu.. Ets tossuda com una mula!!! Fins i tot per nèixer! De peus??? Buffff... Jo, al revés del món!!! ;-D

    Gaia, no!!!! Tens raó suposo en que un fill és un regal, però jo encara no he sentit la crida de la natura, amb el que... de moment en contento amb complir anys, i més endavant... qui sap!

    ResponElimina
  11. ara ho entenc! Quants en fas, eh?

    ohhhhhhhhhhhhhhh! que joveeeeeee!
    ;)

    felicitats adelantades!

    ResponElimina
  12. Montse, ja,ja,ja Veig que aquest post, ha creat confussió!!!
    Faré... 12410 dies...!! Que et sembla???

    Moltes gràcies!!! Jo ahir no em vaig enrecordar de felicitar-te!! Quin "falluuuu"!
    ;-D

    ResponElimina
  13. doncs... diuen que fa "maleducat" ser tant puntual que arribis abans d'hora...

    però no vull deixar de ser el primer de felicitar el teu primer, a punt d'estrenar, dia del millor any de la teva vida...

    perquè cada dia compta i demà potser no hi serem... i perquè sóc tant o més impacient que tu, carinyo...

    feliç aniversari!

    ResponElimina
  14. Ostres Gatot, que falta un quart d'hora.. i si amés et dic que vaig treure els meus negres peuets, a les 8h del mati????
    ja,ja,ja
    ESTIC ENCANTADA de la teva felicitació,
    i la de tota la gent que rebré!!!
    Ai, que d'impacient ho som tots dos, em sembla a mi!!!
    Moltes gràcies "guapu"!!!!Petonassos!
    I ... FELICITATS GATOT!!!!

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!