Falta la darrera empentaaaaa!!!!

3 dies, i una darrera empenta... per poder complir un somni.... Un somni de persones del carrer, que com jo (quan puc!), participem en "Histories Veïnals"... i veiem com només posant ganes, som capaços d'unir paraules, lletres, pensaments, i sobretot il·lusió.
Il·lusió per compartir el gust i les ganes per escriure... Per transmetre.... I ara fins i tot, amb ganes de poder-ho fer possible... Un llibre! Un llibre editat amb totes les nostres històries, creades en el temps per un bon grapat de blocaires ....

Un llibre, que es podrà editar si arribem als 2000 €.. Només manquen 3 dies.... i molt poquets diners per aportar......
Una darrera empenta que des d'aqui animo a aportar!!! Un llibre per regalar... una il·lusió per complir!!!
Entre tots.. la podem complir!!!!

5 comentaris:

  1. Sí, noia, quins nervis...

    Jo també ho he posat encara més a la vista del que ho tenia...

    A veure si s'animen els que encara falten. Au va!

    ResponElimina
  2. ostres... ho hem d'aconseguir!

    ResponElimina
  3. Jo he comprat el meu i un altre per a la meva mare!!!!
    Petons grandíssims Eli :) muacssssssss

    ResponElimina
  4. Ho hem d'aconseguir! Queda poquet... Només 125 eurets! :-)

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!