ZUUM


Avui he descobert un lloc diferent.... Es diu Zuum i podriem dir que és una barreja de "zumeria" i de bar on fer un petit mos.

Potser per desconeixement, però no conec masses llocs on es dediquin a servir sucs variats de diferents tipus.... la propaganda diu: Com et vols sentir avui? I depenent de la necessitat, (anti-stress, relaxant o... al gust amb suplements de jalea real, pol·len, espígol... ) et serveixen un suc o un altre...La veritat és que te molt bona pinta.... i be, crec que un dia o altre, enlloc de parar-me a mirar.... entraré a deleitar-me amb un d'aquests sucs...
M'he recordat d'un dels meus viatges a la Gomera... que despres d'haver fet durant tot el dia ruta en cotxe ens paràvem a una "Zumeria" i ens bebiem un super gran got de suc... de maduixa amb platan... o de citrics.. o.... Boníssim i saludables!!!!
Així que ... be, ja sé que faré la propera..... Segur que serà més saludable que qualsevol altre cosa!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!