S.O.S


De moment, només m'he atrevit a canviar els colors del meu blog, i a abandonar temporalment la lluna com el meu encapçalament... Aquest canvi, és per sortir del pas... i recupero el color verd que tant m'agrada...

M'haig de posar en més calma, paciència, i ganes... Avui, no era el dia idoni...

Vull canviar totalment l'aspecte del meu blog... i per això, doncs em caldrà aquesta paciència que anomenava abans...
De totes maneres, volia fer una pregunta a l'aire, per veure si algú em pot respondre...

Existeix alguna manera, de descarregar una nova plantilla, sense haver de guardar, reservar i tornar a crear els widgets que ja tinc en el blog?

Només de pensar-ho em fa una mandra terrible...

I be, ja he estat buscant informació al respecte, i en molts llocs em diu, que els haig de tornar a pujar...

No sé potser, algún expert o persona més hàbil que jo en aquests temes informàtics, em pot donar la resposta??? Hi ha alguna forma de no haver de fer tot aquest procès dels widgets?

Per cert, els widgets... són les fotos, la música, la llista de blogs visitats i favorits... i tots aquests anexes afegits???!!! Només em caldria perdre tota la informació...!!!! Tot i que ... Qui no risca no pisca....

Espero els vostres comentaris....Vinga, gràcies per endavant!!!! I Bon cap de setmana!!!

1 comentari:

  1. M'agrada aquest nou color es molt relaxant jo diria que el canvi de plantilla noimplica perdues pero a veure si surten mes opinions.

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!