La puerta de los sueños. II part


El propassat mes de Novembre, vaig penjar un post, on parlava d'aquest grup....

Bé, tampoc és que en digues masses coses, simplement, que M'encantaven... Suposo que segons com es miri, amb dir això, ja n'hi ha prou, i no cal dir res més.. oi???

I mantinc el que vaig dir...

Que em sembla un grup molt fresc, i amb una música catalana molt maca....

Doncs bé, fa uns dies, no us podeu imaginar la cara que s'em va quedar... quan vaig rebre un mail de la Virgínia, del Jaume i l'Oriol, que conformen aquest grup... dient, doncs que havien visitat el meu blog, que havien vist, que parlava d'ells, i bé doncs que n'estaven orgullosos que m'agradès la seva música....

Carai.... Quin nivell!!! Que m'han enviat un mail a mi??? Per dir-me tot això??? Doncs, la veritat és que els vaig respondre, dient que m'havia fet molta il·lusió.... i com que tanta m'en va fer... doncs aprofito aquest post, per dir-ho....

En primer moment, vaig pensar que havia estat obra de l'Antoni, ja que havia deixat comentari dient que els coneixia... Però vaja, ja m'he assabentat, que no n'ha tingut res a veure..
I doncs, que hagin entrat al meu blog, i hagin tingut el detall d'enviar-me un miliu... doncs mira, és un detall ben maco!!! Aprofito per dir-los des d'aqui que Moltes Gràcies!!!!

Que canten molt bé... i que els desitjo molts èxits!!! I que els recomano de totes, totes!!!!
Si teniu l'oportunitat d'escoltar-los... us animo a que ho feu....
Perquè espero que la música catalana no es perdi... i que grups com aquest, arribin Molt lluny!!!!

6 comentaris:

  1. Ei!!! Que bé, no! A més de sorpresa. Qui ens anava a dir que els blogs ens anirien així.
    Jo vaig correns a veure el primer llibre que m'ha arribant de knitting vogue.
    Petonillos

    ResponElimina
  2. Ara eslco alguna cosa de ells a veure que tal.

    ResponElimina
  3. Ja es agradable que la gent ens llegeixi i més quant son famosos . Això fa que continuem amb mes ganes .

    ResponElimina
  4. Felicitats xiqueta, aquestes coses realment fan il·lusió :)

    ResponElimina
  5. oooh! que simpàtics! segur que ara encara els escoltes amb més gust! :)

    ResponElimina
  6. aixo no fa mes que demostrar que a mes de bons cantans son gen maca...no creus??
    apa noia!!!
    jajajaj
    petonets de sargantana ;)

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!