La meva aportació...


I tal com us vaig comentar.... M'he presentat a un concurs de fotografia que han fet al meu poble, en motiu de la Festa Major de Sant Pau 09.


Vet aqui, la meva aportació...


"Guspires"

***...***


"Les creus"

***...***

"Diable de foc"

***...***

Doncs no sé que en sortirà de tot això.... o vaja, de moment, que les meves fotos estaran exposades la propera setmana... i això, ja em fa il·lusió... (Si algú vol fer una escapada per veure l'exposició que m'ho digui.. i li dic on és... je,je,je)... i a partir d'aqui, doncs esperar que siguin "agraciades".. tot i que per mí ja ho són molt i molt.. perquè les he fet jo.. I jo no en tenia ni p... idea de fer fotos.. i encara crec que han sortit prou bé....

Doncs apa, aqui les teniu... Que m'en dieu???

15 comentaris:

  1. Doncs jo les veig molt bé, la veritat, i molt folclòriques. Per mi, la primera és la millor.

    ResponElimina
  2. OSTRES, la primera és brutal!! molt guapes eh?? jo et donaria un premi segur :)

    Petons!

    ResponElimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. Ja m'agradaria a mi que em sortisin la meitat de b. Ets una bona fotografa, Bon dia.

    ResponElimina
  5. Xexu, folclòriques, de Festa Major... és la gràcia de les Festes... que a mi m'agraden molt... tot i que hi ha gent que diu que sempre és el mateix... per mi no és mai sempre el mateix!!! Gràcies pel "piropu"! ;-D

    Anna, ja veig que la primera és la que més agrada... jo que el foc.. amb cert respecte.. em vaig posar a primera fila... i bufffff.... però la foto va sortir malgrat tot... ;-)

    Striper, no totes van sortir igual de bé... però ja veus que n'he pogut salvar alguna de guapa!!! Que passis també un bon dia! :-D

    ResponElimina
  6. Molt boniques, estic amb el xexu la primera és fantàstica...

    ResponElimina
  7. Estic amb la majoria, la primera és molt xula!!!!

    ResponElimina
  8. La primera!!!! És fantàstica, nena! T'ha quedat de conya, amb els contorns molt i molt ben definits. I la segona, amb les àures grogues que es veuen, és molt maca!

    ResponElimina
  9. No es per portar la contraria , però la ultima , es la millor .

    ResponElimina
  10. Esta molt be que et presentis al concurs,el important es participar,les fotos de dimonis mol típica i tòpica amb aquest tipus de concursos,la millor els bastoners junt amb les rajoles emblemàticas de la plaça del teu poble te un punt de originalitat.

    ResponElimina
  11. Goculta, ja veig que la primera és la que més agrada... A mi m'agraden les tres... però si haguès de triar.. buffff.. La dels bastons m'encanta!

    Stel, gràcies!!!!

    Núr, carai tu, quina descripció.. m'afalagues!!! ;-D

    Garbi24, jo comparteixo ... a mi particularment, m'agrada molt.. però potser també em deixo portar pel que ha representat per mi els bastons!

    Anònim... benvingut/da... La veritat és que no havia caigut amb això de les rajoles, però mira ara que ho dius, tens raó! ;-D

    ResponElimina
  12. jo també em quede amb la primera! és molt bonica! que tingues molta sort en el concurs!!! ;)

    ResponElimina
  13. Jo et dono el premi per la primera també... que poc original ;)

    ResponElimina
  14. Ja ens explicaras si guanyes, eh? per mi t'ho mereixes!
    :)

    ResponElimina
  15. apa nena!!
    si una es maca, l'altre mes!!!
    tinguens al corrent eh? sort!!
    sargantana

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!