Set coses que m'alegren la vida


Un meme que m'ha passat la Rateta Miquey , la Núria Aupí, i també N'aigua clara

I com tot meme, aqui els requisits que cal especificar....

1. Cal incloure els vincles de les persones que et conviden, i escriure en el post les normes...
2. Cal també que us expliqui 7 cosetes sobre mi... o sobre les meves inquietuts.. o 7 dels meus somnis.... o buf... que sé jo, deixeu-me pensar....
3. I com no, passar aquest meme, a 7 persones fantàstiques, que comparteixen trocets de la seva vida, a través del seu blog... i sobretot comunicar-los el fet....

I doncs aqui vaig.... :

7 sensacions/sentiments que m'alegren cada dia una mica la vida

En podria dir moltíssimes més... però llavors ja no seria el Meme del 7, oi?

Valoro les petites coses, perquè sé que un dia mirarè enrera, i sabré que eren grans coses.

1. M'agrada que em despertin amb un grapat de petonets ... Quina millor manera d'encetar el dia, que no aquesta...





2. Un somriure... que sempre dic que val més que mil paraules... Un somriure, pot ser el millor antídot anti-depressions, i anti-mals de cap.




Que em regalin un somriure, i regalar somriures.... Quan tot ho veus negre, i no hi ha gris... Arriba el somriure que esperaves, per mi, ve a ser un "ànims, endavant, no defalleixis!!!" Potser no em cal que em diguin res més...



3. Menjar-me un bocinet de xocolata desprès de sopar....Ummmmm.... Em confesso adicta a la xocolata!!!!!





4. Passejar per la platja i quedar-me encantada mirant el mar... Sobretot a l'hivern, quan la platja esta deserta....



5. El poder de la sorpresa. M'agrada sorprendre a la gent que estimo. Regalar detalls inesperats, o paraules inesperades... i veure la cara del sorprès/a... És simplement genial!

6. (Apa, ja vaig per la sisena? no pot ser!!!) Llargues converses amb algún amic/ga. Mirar el rellotge, i veure que s'han passat les hores, i no ens hem adonat de l'hora que era.


Sempre dic que qui té un amic té un imperi....

7. Estimar i sentir-me estimada.... això no té preu!!! I dir-ho, perquè no tothom sap dir-ho, i crec que és molt important comunicar-ho des del fons del teu cor.


I ara em toca a mi passar el meme.... però com que sé que a alguns no us agrada això del meme.... El deixo obert, per què qui el vulgui fer... s'apunti!!!

7 comentaris:

  1. Gran post de sentiments amb gran vídeo... :) circus, siimplement genial :)

    ResponElimina
  2. Somric que es lo important despertar amb petonets mmmmm Petonets guapa.

    ResponElimina
  3. que xulo!! si és que el somriure.. és genial! i aquells somriures amb la gent que no coneixes de res? no et passa? encara són més bonics.

    ResponElimina
  4. XOCOLATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...
    ;P

    bé... i totes les altres coses... també.. jeje!!

    ResponElimina
  5. El vuite plaer , el bacalla , que tens encarregat :).
    Tot arribarà

    ResponElimina
  6. Cesc, aiiiii... El Circ du soleil... Es que a mi m'encanten!

    Striper, fer petons i rebre'ls, oi que és bonic això???

    Ana, doncs si... sí que m'he trobat, i llavors em quedo pensant en que si em somriu és perque em coneix?? o potser perque em coincidit en una altre vida??? ja,ja,ja

    Bimbonocilla...XOCOLATAAAAAAA!!! Desfeta, en tableta... en pastís.. com vulguis, però que no falti mai xocolata a la meva vida!!!! ;-D ja,ja,ja

    Garbi24.. de debò????? ummmmmmm.... No podia ficar més plaers... però sens dubte, el cuinar, i la bona taula.. també esta en la meva llista de coses que m'alegren la vida...

    ResponElimina
  7. Hehehe, bon même, coincideixo en pràcticament totes les coses que has dit! Potser només canviaria l'ordre d'algunes ;)

    Un petonet,

    aigua_clara_

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!