Confessió Friki !

Ho confesso.....

El que diré ara segur que us sembla molt friki, però.....

Quan veig aquest anunci per la tele, de cop, deixo de fer tot allò que estic fent, i em poso a ballar....

Confesso que m'agradaria fer una coreografia d'aquestes, perquè segur que potser ballar, el que es diu ballar... no en sé.. però riure... segur que riuria un munt... Com ara, que em poso a bellugar-me sense cap ritme quan escolto aquesta musiqueta....
No em digueu que no us venen ganes de ballar i seguir el ritme d'aquestes noies.....


 

Que friki, veritat?
Ja,ja,ja

Pd: Així quan sentiu/veieu l'anunci per la tele, penseu que en aquell moment, jo, estic imitant a aquestes noies amb una gran "carcajada"!!!

4 comentaris:

  1. a mi em venen ganes de moure el cul i fer-lo petar (com fan al vídeo) a ritme de música!
    :)

    ResponElimina
  2. De Friki res que be es val uns passos l'anunci.Bon dia peto.

    ResponElimina
  3. frikiiiiiiiiii!!!!!! muaaaaaaaaaaaaa

    ResponElimina
  4. Ais, què en fa de mal la tele...

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!