VENC DUES ENTRADES PER ANAR A VEURE EL SABINA...

Sí, ja ho sé....sembla mentira... jo, fent aquesta proposta!
Però ja sabeu que va passar la darrera vegada, veritat? Doncs que varen postposar el concert per exactament el dia 28 d'octubre!
Des de llavors, que em penso i repenso que haig de fer... I al final he arribat a la conclusió, que millor que posi les meves entrades a la venda...
Em costa fer-ho.. però... és una causa de força major.
Al dia següent agafo un vol molt d'hora al matí....i.... prou que em costa però, des d'aqui, aprofito l'espai per oferir:

2 entrades pel concert del dia 28 d'octubre a les 21,30h, a Platea

Si algú esta interessat, que no dubti en contactar amb mi a: eli_h_v@hotmail.com

****

ENTRADES ADJUDICADES!!!
MOLTES GRÀCIES  A TOTS PER LA VOSTRE COL·LABORACIÓ!


1 comentari:

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!