L'arbre de la felicitat

Fa uns dies, l'Anna i el Lluis em varen regalar aquest arbre. (gràcies de nou!)
Anomenat l'arbre de la Felicitat...
I jo el vull enllaçar amb un powerpoint que m'han enviat avui, i que és molt i molt optimista.
Crec que s'ens hauria de contagiar aquest optimisme i viure més el present!
Perquè?
Doncs perque estem vius, podem respirar
podem caminar
tenim gana, i tenim aliments per saciar la nostra gana,
tenim sed, i encara tenim aigua per veure,
Els nostres ulls estan oberts,
i podem percebre els colors,
Tenim oíde, i podem sentir sorolls variats,
Tacte i pell , i podem experimentar mil sensacions...
Podem sentir,
tenir idees, pensar, fer-nos preguntes, i buscar les respostes...
Estem vius, ara i aqui!
Perque de mica en mica, anem forjant la nostra vida, com a persona,
com a fill /a
marit o esposa,
mare o pare, germà/na
amic o amiga.
No ens agobiem pel demà, perque el demà portarà les seves pròpies preocupacions,
Visquem l'avui, aqui i ara... De la millor manera!

2 comentaris:

  1. El post d'avui es un cant a l'optimisme,m'le inyectare una mica en vena a veure si orent també amb mi.

    ResponElimina
  2. molt bo el power point que m'has enviat!! petons!!

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!