Sempre prop del mar...



Com sempre dic, el millor per relaxar-me és estar prop del mar...

Aquest cap de setmana, ha estat però, en un mar de categoria....

Un cap de setmana a Menorca, que ja feia uns quants mesos que teniem programat, per allò d'aprofitar les ofertes ...

Aquesta illa, em té encisada... el verd dels seus prats, el blau del seu mar, la transparència de la seva aigua, la sorra blanca i neta..... Infinitat de cales, gairebé desèrtiques....

I és que viatjar a Menorca, diria que ara és la millor època... si no fos, perque l'aigua, encara te la temperatura una mica baixa... moltes vegades em venen ganes de capbussar-me i nedar per aquest mar tant particular..

Aquest cop, no he pogut plasmar les imatges en fotografies.... la càmara no em funcionava! Igualment, cada imatge, cada color, han quedat impreses en el meu disc dur.
Així, quan durant la setmana em vinguin ganes de "engegar-ho tot a rodar", tancaré els ulls, pensaré en el verd fresc, i en el so de les onades ... Aquest so, que em relaxa i em fa perdre el mon de vista!

9 comentaris:

  1. Les ganes de que tot es vaigui a campistrau, les tencas amb clau i recorda alo que t'ha obert els sentits a la illa.

    ResponElimina
  2. mmmmm, si ho puc veure i sentir, quina maravella!

    Bona sistema de relax.

    ptns.

    ResponElimina
  3. oohhh! quins records em venen al cap de fa 3 o 4 estius...aquella aigua,aquell paisatge, aquelles nits...espero que t'ho passessis molt bé!! mua!

    ResponElimina
  4. Aiiii, Menorca !!! És un dels indrets on m'hi agradaria perdre'm per poder pintar-ne els seus paratges !!!

    Un indret al que si hi vas ben acompanyat, la seva màgia fa que sigui una escapada inolvidable !!!

    ResponElimina
  5. Ui, Eli, hi vam ser aquest estiu amb unes amigues, i és meravellòs, Menorca és dels millors llocs on he tingut la sort de poder anar, un altre món, eh que si? Bentornada a la feina!

    ResponElimina
  6. Uff quin pecat anar a Menorca sense càmera!! no t'ho perdono jejejeje...

    És un dels meus raconets favorits Menorca sobre tot el far de Favaritx.

    Un lloc per tornar...

    ResponElimina
  7. Menorca és una de les illes més paradisiaques del món... els paisatges i la tranquil.ltat captiven als que en gaudeixen. Preciós blog.

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!