Que ve el llop.. que ve el llop!!!


Recordeu el conte dels tres tocinets?
Doncs jo crec que un dia em passarà a mi... Cridarè, que ve el llop, que ve el llop, i ningú no em creurà!
No sé perquè sóc d'aquesta manera... La veritat és que no vull tenir aquest sentiment, però malgrat tot, el tinc, i el sento així.
Tothom em diu que no tinc confiança en mi mateixa... I sé que és veritat, potser és que no confio en mi... O no sóc capaç de confiar en mi, fins que no veig els resultats...
Però que voleu que faci, crec que és molt difícil que deixi de ser cóm sóc...
Els meus compis d'anglès abans d'entrar a classe i quan comentàvem l'exàmen, jo els deia que no m'havia anat bé i que podia entrar la possibilitat d'un suspens, em deien que allò era impossible..
I ara...., impossible no...!!! És una possibilitat... Però que dius Eli... si ho has tret tot amb super bona nota.. com vols suspendre, això ni ho pensis....
I jo cabessuda de mi... però com voleu que no ho pensi, és una possibilitat..!!! I dale i tomba i vinga... i la Eli que no baixava del burro.... Aquesta mateixa conversa la vaig tenir ahir, i el dilluns a la nit... amb el meu company i.... avui amb les compis de feina.. i.......
D'acord, val, no tinc més c... que esperar els resultats...
Mentres, com sempre, m'he agobiat, en pensar que potser, no havia anat bé... i potser suspendria... Ostres, perque veus l'ampolla mig buida, i no mig plena????
I quan he tingut els resultats a la ma.. un cop més he pensat: Qui t'ha parit Eli??? Com ets tant tonta a vegades.. la gent té raó.. perquè no creus més en tu.. i en les teves possibilitats... en el teu esforç i la teva constancia... Troç d'ase!!!!!!!!!!!!!
He tret un notable alt, igual que la nota global de tot el curs, que també ha estat de Notable Alt... molt millor que la del nivell anterior....
Estic contenta ara, però també estic enfadada amb mi mateixa.... No entenc perquè haig de tenir aquestes reaccions tan poc substancials... (bé, sí que ho sé.. un dia en parlarè obertament...ara no és el moment...)
Però un dia després de tot.. em passarà com als tres tocinets... que segurament diré que haurè suspès, serà veritat, i ningú em creurà!!! (però mentres pensaré amb el que m'ha dit la meva compi de classe.. Això Eli no passarà mai.. perquè suspen qui no s'esforça i qui no estudia... i tu noia, pots estar ben contenta dels resultats, que a fi de comptes són els fruits que reculls desprès d'haver plantat, i cultivat les llavors...!!!)
Satisfeta.... i contenta...!!! Amb ganes de pujar un esglaó més!!!
Aprofito des d'aqui per Felicitar a tots els "Joseps" i "Josefines"... i com no.. A tots els pares!!!

8 comentaris:

  1. Jo no crec que tingui a veure amb ser optimista o no , jo crec que la por davant d'aquetes sitacions es normal , malgrat de les persones molt presuntuoses que despres de pensar en matricula de honor treun un insuficient , petons guapa i bon dia.

    ResponElimina
  2. jo ja t'ho deia, tonta!
    ;)

    ResponElimina
  3. També sempre penso malament i la veritat es que quant una cosa penso que sortira be sempre passa algo que ho espatlla . Per aixo sempre penso amb les meves reserves.
    El blat no es blat fins que es el sac i ben lligat .
    Potser això t'ho justifica

    ResponElimina
  4. ah, una cosa!!!
    Que ve el llop no és dels tres porquets, sinó de Pere i el llop... O estem barrejant contes?
    Hauríem de fer un reciclatge de contes, noia, tu i jo!

    :)

    ResponElimina
  5. Jo, després de la darrera sorpresa no em vull creure res.

    Vaig fer l'exàmen d'àlgebra que semblava que estava brodat, vaig sortir amb l'absolut convenciment que treuria una B; les notes , de major a menor són A, B, C+ (aprovat), D- (suspés), D i N (aquesta per a no presentat), vaig treure una D i juro que havia estudiat, molt, moltíssim, que les PACS no baixaven de B la més fluixa.

    Res, no pateixis, la nota serà la que sigui.

    ResponElimina
  6. veig que l'skorbuto deu estudiar a la UOC!!!

    ResponElimina
  7. ainnsss, amb tants psicolegs com treballes... si es que encasa del herrero cuchillo de palo...

    ResponElimina
  8. Jeje boníssim :)

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!