Un cap de setmana plujòs....


Entre raig d'aigua i raig d'aigua....
M'escalfava vora la llar de foc....

Quin inici de primavera....





Passada per aigua i bastant fredota...

I quan ha deixat de ploure, he fet un tomb per l'hort dels meus pares...

Com sempre amb la càmara a la vora.. per copsar els colors...


Enyoro poder tenir torretes amb margarites tant boniques cóm aquestes....

(Com les que té la meva mare...)


Els cirerers ja estan en flor...



El cel feia "borreguets" que eren igual de bonics... que qualsevol sol esplendoròs...


8 comentaris:

  1. Unes fotos molt boniques i els cels... bé, són la meva debilitat... :-)

    ResponElimina
  2. Ostres les fotos son precioses, bomdia guapa. Petons

    ResponElimina
  3. precioses, les fotos, precioses!
    Escolta, hi ha canvi de plans per demà, però m'he quedat amb el teu tel. Sabent on ets, qualsevol altre dia que baixi a Barna et trucaré igualment per fer un cafetó. Fa?

    Bona setmana, Eli, maca!

    ResponElimina
  4. les fotos son boniques..molt i molt...pero m'agrada mes la teva manera de veure.ho, de mirar.ho.
    realment aixo es lo mes bonic
    bona setmana!!
    i un peto
    sargantana

    ResponElimina
  5. Rita, ahhh!!! Doncs d'aquest cel tant bonic, en vaig fer un bon grapat de fotos...

    Striper, és que tot i que hagues fet mal dia... sempre hi ha alguna cosa bonica que es deix fotografiar! Que tinguis també bon dia!

    Molt bé Montse, cap problema... quan vulguis ja ho saps!!! ;-D

    Gràcies sargantana... diuen que sempre hauriem de treure el sentit positiu de les coses, per desgracia això no pot ser sempre, però almenys pel que fa a les coses quotidianes sí! Un dia plujòs no té perque ser lleig!
    ;-D

    ResponElimina
  6. Ens agradi o no la primevera es aixi , ara pluja , ara fred , ara vent .....però també sol , flors i alegria .

    ResponElimina
  7. Uns instants aprofitats. Meravellosa pluja i precioses fotos.

    ResponElimina
  8. Hola! no soc habitual teva...bé de tant en tant vinc a fer una excursió i avui m'ha agradat molt xq les fotos són una passada i la lectura q en feu tots també m'agrada molt: tot i el cap de setmana q hem tingut, i a uns quants potser ens ha fet canviar de plans també i podem veure la part positiva, un dia grisos també té la seva part atractiva de melancolía, davant d'un foca, ben acompanyat...
    també té una part positiva!
    Fins aviat a tots!

    annna :))))
    anna-carri.blogspot.com

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!