Recull....

Ja és hora... de fer el recull....


Ufffff..... n'hi ha un bon grapat, per això, els recolliré tots en aquest post, i faré una petita tria de blogs....


Anem a pams:


Premi "que te pique un pollo" que m'el va atorgar l'striper, com sempre dic Gràcies Striper, ara bé, bufffff.... no sé si m'el mereixo, ja,ja,ja



I ara em toca triar a mi...



Tinc entès que és un premi "canalla" i per tant, aquesta elecció m'és una mica difícil, però jo provo!!!



Per ser uns blogs una mica picarons:









De moment, crec que no tinc ningú més que s'el mereixi...

Dic, això de moment... (ja,ja,ja)

****
En segon lloc, l'Helena, m'atorga el Premi Luz de Gas, i seguint en la tònica, diria, que també haig d'escollir?



I els meus escollits per aquest premi, no posaré adjectius, simplement diré que m'agraden els vostres blogs, i crec que us els mereixeu:



A Delfica, per Electa



A Any, per Besos de papel



A Hora Baixa



Al Cesc, per Sense fer soroll



A Jo Mateix, per Safata de xiuxiueig




****

Següent premi: El món de n'aigua clara... m'ha regalat el premi:



Moltes gràcies, no sé si sóc mereixedora de tants premis....


I aqui, faig la següent tria:


My little suitcase


Instants


Cirereta


I de moment, s'ha acabat la meva tria...


Moltes gràcies a tots, pels vostres comentaris, i per les vostres visites!!!!

8 comentaris:

  1. Eli, l'esperit dels blocs és el compartir, i t'has aplicat aquesta filosofia meravellosament. Gràcies la teva generositat. Continuaré visitant-te!!!
    Salutacions.

    ResponElimina
  2. Nena! Enhorabona pels premis! I si te'ls han donat és perquè te'ls mereixes, què coi!
    A mi m'agradaria que poguéssim celebrar-ho tots plegat amb una copa de cava cibernètica, prò vaja!

    Petons, maca! I molts somriures!

    ResponElimina
  3. Hola eli.

    Moltes felicitats pels premis, te'ls mereixes, segur.

    Moltes gràcies pel premi. Trigaré una mica a donar-ho, vull escollir els blocs més bandarres que pugui ;)

    ResponElimina
  4. Enhorabona per aquesta pluja de premis, tots ben merescuts es que el teu bloc cada dia es supera!!!

    ResponElimina
  5. Gracias por el premio...y por permitirme visitar tu fantástico blog.

    Muak

    ResponElimina
  6. Moltissimes gràcies!! un weblog BRILLANT, jejeje :)

    ResponElimina
  7. Ops :) moltes gràcies :) un plaer que em premiis!!!

    ResponElimina
  8. Muy tarde vengo a recoger mi premio, pero lo hago con mucho gusto...

    De pronto llega una lectora nueva a mi blog y asi sin más me otorga un premil. Mil gracias Eli, visito tu blog y me voy alagada y agardecida por este detalle...

    Gracias!!

    Besos!!

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!