"13 Rue de Blogville: El lladre"


Aquest lladregot em te ben espantada!!!
Aquesta nit passada no podia dormir amb tants petards.... Tenia el tigre espantat, i m'ha esgarrapat totes les cortines, he decidit fer una sortideta a que em toqués l'aire. De tornada, em pensava que els nanos entremeliats de l'escala estaven fent de les seves a l'escala.... Però a fosques??? O potser era el botiguer dels baixos, que li estava "cobrant" la compra a alguna clienta?
Massa soroll...

Avui, l'he ben enxampat!!!! Tot i que.... no crec que el pugui denunciar... Com be deia algun veí de l'escala, cada cop que truques als mossos, et diuen que no els surt al gps el carrer 13 de la Rue de Blogville.... Tot i que, cóm podria dir-los que he enxampat al lladregot que m'espanta cada nit, amb un pollastre entre les seves mans??? 

Més aviat el denunciaria a la protectora d'animals!!!! Malfractor!!!! Pobret pollastret!!!! Quines penques!!!!

5 comentaris:

  1. Veig que has canviat la imatge del bloc, m'agrada és més senzilla i lluminosa.
    Aquest lladre del pollastre té un aspecte increïble, sembla el llest dels germans Marx ... Ja! Ja!

    Bona tarda Eli.

    ResponElimina
  2. Aquest lladre no té ni dues bofetades. Però el teu blog ha guanyat moltíssim amb el nou look. M'agrada. (Finestra emergent per als comments, eh? Ja el vam negociar aquest tema.)

    ResponElimina
  3. A veure si de tant en tan sacrifica un gall de indi.

    ResponElimina
  4. catxundena aquests sustos al vespre no convenen.

    ResponElimina
  5. Aquest veïnat és cada dia pitjor. Jo no sé ja com fotre'ls fora...

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!