La cirereta


Quan la nit de sant Joan n'és arribada No hi ha noia que no estigui enamorada I si el jove que la vol Estigués amb ella sol
L'ompliria de petons i d'abraçades.
DEIXA'M QUE ET BESI NINETA
LA CIRERETA DE TA BOQUETA, JO MÉS PETONS TE'N FARIA QUE FLORS TINDRIA CAP CIRERER.

Un petó mai no va sol si va de veres,
Per això diuen que els petons i les cireres Després d'un en venen molts, Noia, noia si no vols, Noia si no vols no vagis pas a l'era.
DEIXA'M ...



 I una versió musical.....
 
Bona Revetlla!!!
Felicitats a tots els Joans i a totes les Joanes!!!

2 comentaris:

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!