"13 Rue de Blogville: Mestressa de la pensió cutre!



Guaita-la!!!
Aquesta sí que sap que és fer negoci???

Sempre llogant aquest coi d"antros de mala mort, als pobres homes que no tenen on caure. Que si solterons, que si recent divorciats.... que si pobres solitaris...
Sempre te els pisets plens...
Jo no m'hi ficaria ni borratxa... passes per davant, a l'escala, i surt una flaira....Es clar, que no sé quan deuen pagar-li.. Pots comptar... segur que més d'un li paga en espècies.... Sigui com sigui, l'espavilada aquesta, els treu els quartos a base de be...

Ja us vaig dir que tinc una colla de veïns molt particulars, oi??? Entre uns i altres..... N'hi ha per llogar-hi cadires!

4 comentaris:

  1. I de tant en tant alguna veu mes alta que una altre es deu sentir en aquest lloc. I menjar els hi fa? Ara pensava que potser li podria oferir un catering auxi amplia el servei als clients.

    ResponElimina
  2. Abans de la pensió aquesta potser millor sota un pont

    ResponElimina
  3. Yo la he cazado más de aprop, eh? Així se ve millor su narizota, quines penques té aquesta dona, oh, no la soporto (Fdo. Mª Puri)

    Muasssssssssssssss :)

    ResponElimina
  4. Una autèntica bruixa...Bé, crec que a tota l'escala ho són. No e faci parlar

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!