Han tornat!

Com cada any, les orenetes han tornat.
Fan goig veure-les reproduir-se al porxo de casa dels meus pares. És una zona molt tranquil·la tocant el Parc Natural del Garraf. Els diumenges hi anem, i aquest va ser un diumenge diferent. Les orenetes ja han criat, i és fàcil veure cóm els pares, donen menjar a les seves cries. 
Amagada rera la cortina, vaig aprofitar per fer-li una foto a la mare mentres alimentava als seus pollets...
Aqui no s'aprecia, i tampoc vaig voler molestar-a massa, però cada cop que s'apropava al niu, els pollets obrien les seves grans boques, en busca de menjar... Molt curiòs i bonic de veure!
Quan aquesta va marxar, vaig sortir de puntetes, i pujada a una cadira, vaig poder fer la foto dels seus pollets. 

Són tan boniquets!!!

7 comentaris:

  1. tesn raó, és tot un goig veure-les :)

    ResponElimina
  2. Ja m'havies espantat amb lo de veure-les reproduir-se...pensava que t'havies tornat voyeur..... Però veig que no, una imatge que de petit vaig veure molt i que encara ara hem porta bons records

    ResponElimina
  3. la natura és increïble!

    ResponElimina
  4. I a mi sempre em continuen retornant els versos a la memòria: "Volverán las oscuras golondrinas...."
    :) Ptons reina!

    ResponElimina
  5. La vida de l'estiu! ole, ole! Són ben buniks! A mi les orenetes sempre em recorden un llibre de lectura que havia tingut a l'escola que explicava el viatge d'una oreneta fins a l'Àfrica. Ella s'havia separat del grup i anava voltant sola i coneixient gent pel viatge. :D

    ResponElimina
  6. De petit, quan veia les orenetes sabia que s'apropaven les vacances d'estiu. Potser per això m'agraden tant.

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!