Per pensar-hi...

9 comentaris:

  1. Si senyor!!! però alguns cops ens costa veure que som una opció no??? suposo que no ens agrada saber que ho som...
    Petonets guapa!

    ResponElimina
  2. Falta una nova senyal que digui: "No critiquis el que tu fas..."

    ResponElimina
  3. Eli, tenint en compte que per la majoria el més important són ells mateixos, no ens deixa a la resta com una opció?

    ResponElimina
  4. hi ha gent que es creu el melic del món.... qui no en coneix de gent així?
    Ptons Eli :)

    ResponElimina
  5. Jo crec que no cal pensar-hi gaire, està força clar el que cal fer davant un anunciat així

    ResponElimina
  6. Doncs jo encara dec estar al nuvol del teatre , per que no li enganxo el sentit.

    ResponElimina
  7. Hola Eli, feia temps que no passava a saludar-te... L'anunci aquest... no sé, jo diria, "tomo lo que me da la gana"!!! jajja!

    ResponElimina
  8. No estàs anunciant Biagra, oi? Per un moment, pensava...

    ResponElimina
  9. Jo crec que si ho pensem a fons tots i cadascú de nosaltres som una opció pels altres. Podem ser l'opció prioritària, això sí! però mai no deixem de ser opció. Potser m'equivoco, però ho veig així.

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!