Recomanació filmogràfica


Poques vegades miro la tele. La veritat és que no fan gaire programació que valgui la pena. La miro solament a l'hora de sopar, i gairebé sempre m'acabo adormint al sofà d'avorriment...
El dilluns passat, però, fent zapping, vaig "arreplegar" una peli a mitges... Em va semblar interessant, i l'ha vaig acabar veient sencera, sense son. 

Una dona, que ho deixa tot per amor....Malgrat les diferències culturals i les dificultats que la situació comporta, s'arrisca a tot.  Però aquestes diferències, acabaran al final trencant allò que semblava indestructible...

Una història d'amor basada en fets reals. Una bonica història d'amor, amb un final no gaire feliç. ( o potser segons es miri, pot ser un final feliç, tornant cadascú al lloc d'on ens hem fet, sense intentar modificar la personalitats, les circumstancies de les altres persones...)


Informació sobre "La Masai Blanca": AQUÍ

3 comentaris:

  1. Uf, com em sona això Eli... les diferències culturals son molt difícils de salvar...

    La peli ja l'he vista, és molt bonica si.
    Un petonet!!!

    ResponElimina
  2. Pos no la vaig veure..entre tant de canal.....

    ResponElimina
  3. Jo la vaig veure fa temps, també mig començada. Em va semblar prou interessant. El final no m'agrada gaire, però vaja... :D

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!