Meravelles del disseny...


Em pregunto si s'ha de ser un geni per poder fer aquestes meravelles amb la informatica...
La resposta, diria que potser si???

Buscant coses per internet, m'he trobat amb una web que es diu: http://www.procreo.jp/


Entre els meus descobriments del Theo Jansen, i aquesta "flipada" virtual.....

De nou, diria allò de... Em quedo sense paraules! Potser algú em diria que em costa poc meravellar-me amb les coses sencilles.....???? O potser no....

Be, deixo que ho valoris tu mateix@....
Prova amb el Flash Laboratory.....
A mi, de veritat no m'ha deixat indiferent!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!