Nessun dorma

Són moltes les persones que fan homenatge a Pavarotti.... ara que ja no hi és....
Avui vull dedicar la meva entrada a l'aria de Turandot de Puccini, potser la més coneguda per tots i cantada per Pavarotti... que va cantar en la seva última actuació : al final de la Ceremonia de Apertura de los Juegos Olímpicos de Turín 2006, on va rebre la major i més llarga ovació de la nit.
Recordo així els variats discs que té la meva mare del Pavarotti.... que moltes vegades he sentit a casa, i tot i que jo no he sabut potser mai reconèixer aquest tipus de música, jo començo a valorar-la, i la veritat és que aquesta peça fa esgarrifar de maca que és..... No es pot mai tancar les portes a descobrir noves músiques.... I si a sobres tenim prou curiositat per esbrinar el perquè d'aquesta obra, podreu veure que s'amaga una bonica historia d'amor entre la princesa Turandot i el princep Calàf...
Així que si voleu escoltar-la us la adjunto.....


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!