Un nou premi!

La Núr fa uns dies, em va concedir un premi....


El Premi "Amigos para siempre" i amés per a celebrar-ho, va aprofitar per fer aquell brindis tant graciòs que li havia dit en un "miliu", i que tanta gràcia li va fer...

Segur que aquesta revetlla, quan vagi a brindar, s'enrecordarà de mi... !!! ja,ja,ja
Gràcies Núr, a mi em fa gràcia que penseu en mi, i em regaleu aquests premis!!! Moltes gràcies de debó!
I seguint en la linia, crec que em toca a mi dedicar-lo, oi???
La veritat és que fer tria sempre em resulta complicat, perque sou molts els que us afegeixo en la meva llista de preferits..., molts als que us comento, a altres no us faig comentari, però no vol dir que no us llegeixi....i buffff....
???
???
???
No m'ho pensaré més....
Crec que ja ho tinc clar...
El premi va per l'Elur, i el seu "Nòmades del Vent"
No sé si ja anteriorment li havia regalat algun premi, pero la veritat és que la primera vegada que vaig entrar en el seu blog, no sé si per les imatges, per l'encapçalament o per què... però em va agradar molt, la combinació de colors, d'imatges... Res, Elur, que va per tu!!!
I de moment, això es tot per avui!

2 comentaris:

  1. EH enhorabona per el premi!!!!

    ResponElimina
  2. vaja... moltes gràcies, maca :)
    (aquestes coses em fan vergonya... :P)
    un petó!

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!