Música...

Sovint escolto música....
M'agrada la música!
I em quedo fàcilment bocabadada quan sento una música que per mi és desconeguda, però que m'arriba al fons de la meva ànima...
Això em passa sovint amb les pel·lícules que miro, o que veig de passada....
És curiòs, us estic escrivint, però estan fent una peli a Antena 3, que no estic mirant, però que sí estic escoltant la seva música de fons, la seva Banda sonora, i m'esta arribant moltíssim.

És potser trista, però m'agrada....

Aquesta melodia, em convida a plorar... és el que em transmet, és melancòlica....
La música, és de les poques coses que té el poder de fer-m'he canviar l'estat d'ànim. Amb la música pots mostrar al món el teu estat d'ànim, no calen les paraules... no calen les mirades
Camino a la perdición
B.S.O: Thomas Newman


Aqui us adjunto uns videos que he trobat!


Per a que tingueu uns moments d'evassió... escoltant aquesta dolça i bonica melodia!
A mi em sembla realment preciosa!





PD: Ep, pels sensibles com jo, us els deixo.. per si us calen desprès d'haver-la escoltat! :-D

8 comentaris:

  1. La música pot amb tot, és energia, és sentiment... ho és tot...

    ResponElimina
  2. No descobrirem ara el poder de la música, que és una de les coses que més transmet en aquesta vida. Si mai vols expressar alguna cosa, segur que hi ha una cançó que ho pot fer per tu. Ja veuràs, prova-ho.

    ResponElimina
  3. Cesc, és cert! Bons adjectius... Petonets musicals!

    Xexu: La veritat és que ja ho he provat alguna vegada... Hi ha una cançó per cada moment, per cada estat d'ànim, per cada pensament... per cada estació, per cada..... buffff.... la música és un gran invent!

    ResponElimina
  4. I tant... la música és com una segona boca!!
    a vegades és la lletra a vegades són les notes...

    ResponElimina
  5. juas, la meva vida te tantes bandes sonores!
    La música són emocions.

    ResponElimina
  6. Jolines sort que tenia el mocador a ma, preciosa musica arriba ..

    ResponElimina
  7. Bimbonocilla: Jo crec que a vegades, és una primera boca!!! Millor parlar amb música, que haver de sentir certes coses! je,jeje

    Antoni: Vida amb bandes sonores! M'agrada l'expressió... Petonets!

    Striper: Però no te'ls acabis tots eh... Que a mi em faran falta!!!
    ;-D

    ResponElimina
  8. Doncs si, la vida de cadascú té la seva banda sonora i cada persona la seva música.

    Hi han musiques que hem porten bons records, records divertits i n'hi han d'altres que no puc sentir-les perque m'agafa la pena atòmica i acabaria despoblant la terra de tant cleenex.

    No pateixis un dia d'aquestos us vindré a fer una visiteta jejejejeje taxan xan xanxanxan!!!!

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!