"13, Rue de blogville: Trencasostres i la portera"

Agraïments a :
Cazcarra, Helena Batlle, i alguns veïns de Blogville, per fer possible aquesta experìencia!

Estic desesperada....
Jo crec que és moment de canviar de pis. És clar, que amb els temps que correm... posar-se a buscar pis, pot ser una odissea.
Ja us vaig fer cinc cèntims de les fantàstiques habilitats de la portera de la meva comunitat, oi?
Sí ja sé, a qui se li acut enviar cartes de paper... encara???  Però qui diu que t'obre les cartes personals, també s'apalanca la subscripció de la Vanguardia.... Això sí, posats a fer, podria pagar-me les factures que m'obre, no?
Tant és, crec que s'ha de fer alguna cosa al respecte. Més que res, que pel que es veu s''ha buscat un ajudant... I la cosa de mal en pitjor...
L'altre dia me'ls vaig trobar intentant canviar una bombeta al replà de l'ascensor.

Era "ver para creer"!!! A cas s'emporta una comissió aquest senyor per ajudar???
L'haguéssiu tingut de veure... la portera va obrir un vell baül de casa seva, que tenia més porquería al damunt que un pal de galliner!  Va donar la casualitat que jo entrava per la porta.. i allà els vaig veure... :
La portera donant instruccions al senyor en qüestió:

- Giri la ma a l'esquerra... No, no!!! Així no!!!! No veu que trencarà la rosca!!!! Coi d'homes, no saben fotre res!!!!

I l'home amb aquelles ulleres de cul de got, molt em temo que no veia el que tenia entre les mans....
Va baixar de l'escala.... i quan vaig veure la bombeta, em vaig fer un tip de riure....
No tenia rosca!!!!!
D'on havia tret la bombeta aquella portera??? Si jo crec que era de la guerra civil.............

Ai............  Em fa una por arribar de nit, ara????  No hi veig res.... i com que últimament només sento sorolls a la nit.... Molt em temo que qualsevol dia, em trobo un lladregot a l'escala....
Estic acollonida!!!!
I ves que vaig demanar una reunió al President de l'escala i encara estic esperant!!!!


6 comentaris:

  1. jajajjaaaaaaaaaaaaaaaaa, jo també vull anar a aquesta reunió, tinc mollllllllllltes coses a dir Senyoreta :) muasssssss, fantàstic!!!

    ResponElimina
  2. Nena, això si que és una escala entretinguda!!! que més vols?? A la meva son la mar d'avorrits! jejeje

    ResponElimina
  3. Reunió ja!!!! Però aquest home pot vindre? I en cas afirmatiu...veurà com arribar-hi?

    ResponElimina
  4. Hi ha pisos per llogar en aquesta escala?
    Ja m'agradaria poder viure-hi, segur que tots els veïns es coneixen ...

    Bona nit Eli.

    ResponElimina
  5. Jo també he de dir algunes coses sobre les velles cotorres de l'escala en aquesta reunió...

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!