Concurs Relats TMB

Fa un temps vaig escriure un mini relat  anomenat la "LLuna i Ella"
Em va agradar, potser perquè tenia certa inspiració en la meva vida diària, potser perquè en el fons, no era tant un relat de ficció, sinó que estava basat en la realitat, potser en la meva pròpia realitat.

I com que, em va agradar escriure'l, doncs m'he decidit a publicar-lo a la nova Edició del Concurs de Relats Curts On line de TMB,  i que us convido a visitar,  i a votar-me si és que creieu que m'ho  mereixo,  i també a participar!!!



Cert és que porto una temporada una mica "out" de blog, però potser caldrà que em comenci a activar la neurona, així doncs, una primera intenció, passa per la meva participació en el concurs TMB, i continuarem amb la 2a. edició de:


1 comentari:

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!