Another day in paradise



Avui he recordat una cançó que m'agradava força i que feia temps que no escoltava...


Es tracta del "Another day in paradise" del Phil Collins, la veritat és que aquesta cançó em porta molts i molts records.... Per aquella època feia FP, i recordo perfectament la lletra, perque tenia una professora que ens ensenyava angles a traves de la música, i sempre buscava cançons més o menys fàcils, per a poder practicar... Més tard, vaig tenir una altre professora d'angles, que utilitzava el mateix sistema... i en aquest cas, ens va fer veure el "Breakfast at Tiffany's" en versió original... Un altre cop, una cançó va marcar-me durant una temporada... "Moon River", simplement, Preciosa! La vida esta plena de cançons boniques... que ens marquen èpoques, ens porten records...
Per aquell llavors, aquell periode de la meva vida va estar ple de canvis importants ... Tot canvi comporta un procès d'adaptació.... I be, crec que dins de la "gravetat" del tema, varen ser canvis positius per a mi. Amb el temps, s'han convertit en records, i escases vegades intentes recordar les èpoques difícils de la vida... Avui, escoltant aquesta cançó, he recordat part del meu passat.... He recordat el camí que vaig recòrrer posteriorment, i tot el que vaig guanyar amb aquest canvi.... Tot i que en el seu moment, potser ho veia tot de color negre.... amb el temps, el negre es va convertir en gris, per a posteriorment ser blanc..... Aquestes coses que ens te la vida preparades....!!!!


Així que un vot de confiança per un mateix, per les eleccions que escollim en la vida.. o per les que ens obliguen a escollir.... A vegades s'ha de pensar que tot no és de color negre.... hi ha un gris... o blanc......
Les coses passen i no ens hem d'oblidar... QUE DE VIDA NOMÉS N'HI HA UNA.... Amb el temps, he vist que aquella elecció no va ser equivocada i no tant "dolenta" cóm creia potser, en aquell moment!! I te'n adones... que només hi ha una cosa a la vida que no te remei ni solució:La mort.




1 comentari:

  1. M'has recordat una cançó que em porta molts anys enrere a les festes majors del meu poble...

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!