GREENHORNES


Fa uns dies que anem darrera d'aconseguir el titol i el grup d'una cançó que sonava en un anunci d'H&M. Al final i com diu la dita "Quien la sigue la consigue", la cançó en qüestió corresponia a PP Arnold "Something Beautiful Happened", be ara ja tenim fins i tot la cançó.... Si, sí, aquesta correspon a un anunci d'H&M i la volia el meu company, ara ja la té, però no era la que jo volia...Així que he seguit amb la meva búsqueda i bingo!!! La he trobat, al principi pensava que era del mateix grup... ara he vist que no. La cançó que a mi m'encanta i em sembla molt i molt sensual és "There is an end" i el grup, The Greenhornes. Com que m'agrada molt aquesta cançó us la deixo per a que la pogueu escoltar, en breu la penjaré dins la meva llarga llista de música que em desperta els sentits!!!!

Mentres tant........ Un enllaç per a poder-la escoltar. Que vagi de gust!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!