De tornada...

Ja estic de tornada...
La veritat és que aquests dies han anat be per oxigenar la ment, i desconectar una mica de la "rutina laboral"...

El dijous, vaig ser una de les poques persones que va treballar... dic poques, perquè es veia clarament ...

Barcelona, estava buida, podies seure tranquilament en el transport públic, es podia aparcar al carrer... i podies passar el carrer sense por a ser atropellada....

Diuen que hi ha crisis...però la veritat, és que tothom aprofita a la minima per marxar de viatge...així que no sé on esta la crisis o cóm s'ho monta la gent...

El cas, es que a les 14,30h, vaig sortir per la porta... i vaig anar cap a casa... A l'endemà, fariem la nostra mini sortida de Setmana Santa... Aquest cop, li tocava explorar les terres del Bages, per mi una terra desconeguda...

L'any passat aprofitant una trobada familiar, varem anar a Talamanca, i de passada vaig visitar el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac...

I com que el que vaig veure em va agradar... aquest cop varem pensar de fer una mini escapada...i visitar més..
Així, que amb una mica d'informació treta d'Internet... motxila a l'esquena, i a fer camí, a explorar més d'aquesta terra...

Primera parada, un punt d'informació.... i d'allà.... excurisioneta cap al Montcau.... que estava més transitat que les Rambles... ja,ja,ja


Les vistes molt maques... tot i que amb un fred, i un vent bastant important....

Desprès... carretera... i nova parada, aquest cop li va tocar a Mura...
Allà, varem fer una mini ruta, part de la ruta de les Fonts...

Llàstima, que varem poder veure cóm hi ha aquesta mancança d'aigua... perque en les fonts, només brullava un mini rajolí d'aigua....


Haviem reservat taula en un restaurant de Monistrol de Calders... així, que despres d'un matí excursionista... que millor que omplir-nos d'energia... amb un bon plat a taula....


A la tarda, ens varem plantejar on anar... i al final... varem decidir trepitjar Manresa per fer una ruta medieval per la ciutat....


Amb visita incluida a la Basilica de Santa Maria...on com no, estaven donant missa, per allò de celebrar la Setmana Santa... Despres ens varem assabentar que feien també una processó... però jo, com ja haureu pogut notar... a mi els temes religiosos no em van gaire, amb el que... desprès d'un llarg passeig per la ciutat, varem decidir marxar...

Fi de la nostra mini escapada...

Els demés dies, han estat per gaudir de la pau i de la tranquilitat, sense horaris.... sense obligacions, i per descansar....

A sota dels posts, podreu veure unes "fotillos" de la nostra ruta pel Bagés, tot i que s'ha de dir... que em queda encara molt per explorar.... i espero tornar a repetir...
Espero que aquests dies us hagin anat be per descansar.... i be... haurem d'esperar a la proper pont per fer alguna escapadilla....
Jo, ja tinc plans en ment... com que el proper , sinó m'equivoco és el pont de l'1 de maig.... i aprofitant que hauré complit anys.... adelanto per dir...que........
Com no... aquest any repeteixo salt... Salt en paracaigudes!!!!! Bieeeennnn!!! Ja l'espero en "candeletes"..... i com diu la meva mare: Filla meva...no tens remei!!!!!!

1 comentari:

  1. Interesant ruta per las meves terras, dir que el Diumengue el Moncau va apareixer ben nevat, respecte a Mura, la dita diu Talamanca, Mura, Rocafort tres pobles de mala mort.De Manresa segur que et va quedar molt per visitar, pero si et vas trobar ben acollida esperem que tornis.

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!