S'acosta el bon temps....


Quin goig i quina alegria...


Us heu adonat que els dies es comencen a fer més llargs....

Avui, he sortit treballar... un xic agobiada....

I quan he sortit al carrer i he vist que encara era de dia....He mirat el cel... i buffffff....

Que be, els dies són més llargs, i encara hi ha llum...

Aviat donarà gust passejar per la tarda vespre.... gaudint de la última llum del dia...

Sempre he pensat que no podria viure ni en un lloc lluny del mar, ni en un lloc on sempre estiguès plovent... Per sort, no estic en cap d'aquests dos llocs....

Així que per celebrar que aviat vindrà la primavera.... (si aquest temps no es torna boig i ens ho permet...) aqui unes fotos de la fantastica natura.... Els meus ulls s'omplen de goig en veure els cirerers florits, els altres fruiters, i les plantes... i tot plegat....

M'encanta!!!!

Pd.: Aviat canviaré l'encapçalament del meu blog.... donant pas a la primavera... Quina bonica estació! Com li deia a algú en algun altre blog, s'ha de deixar les coses velles, per fer espai a les noves... Així que deixaré enrera la lluna que sempre m'acompanya, per deixar lloc a alguna floreta que doni alegria al meu blog.






3 comentaris:

  1. I ben fet que fas de deixar lloc a les coses noves! Tot i que la lluna la trobaré a faltar... ;)

    ResponElimina
  2. Si es un paer que la llum del dia s'allargui, dintre de poc a mes canviaran l'hora i encara els dies s'allargaran mes, el meu lloc de reball esta al migt de la natura, entre un gran parc i la montanya , i ja fa dies que amb las plantes amb els ocells es respira primavera, les plantes broten, i els ocells fan niu i s'empeiten.

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!